וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הפועל ב"ש: כל אחת והרצף שלה

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות ותשעה משחקים ללא הפסד, המלאבסים ינסו להנחיל לויקו חדד הפסד ראשון (ש', 19:00)

לאחר שאמנם לא הצליחו לנצח גם בדרבי הזה, אך הצליחו לשמור על רצף של תשעה משחקים ללא הפסד, ינסו שחקני הפועל פתח תקוה להנחיל הפסד ראשון לויקו חדד כמאמן הפועל באר שבע (שבת, 19:00). בפתח תקוה לא התעסקו יותר מדי ביכולת החלשה מהדרבי בשבוע שעבר, והתרכזו בכך שבשלושה מתוך ארבעה המחזורים שנותרו עד הפלייאוף, יתייצבו מולם יריבות נוחות יחסית בדמות הפועל באר שבע, מכבי נתניה ומ.ס אשדוד, וכי הם יכולים עדיין להגיע לפלייאוף האמצעי או לפחות לצבור נקודות לקראת הפלייאוף התחתון.

אלי מחפוד, שכמו בשבוע שעבר הבהיר לשחקניו כי הם יכולים ואף מוכרחים לנצח את המשחק מחר, יאלץ להסתדר ללא שגיב כהן שהורחק בדרבי. גם עוסמן בשירו, שהחלים מפציעה ושותף בדרבי, שוב סובל מכאבים בברך והוא צפוי לקבל מנוחה כדי לא לסכן אותו לקראת השלבים המכריעים של העונה. לעומתו, איברהים בסיט כשיר וצפוי לפתוח במשחק.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, סאלם אבו סיאם, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ראובן עובד, אלי ביטון, אלנתן סלמי, איברהים בסיט.

הפועל באר שבע: דוד רביבו חוזר להרכב

הפועל באר שבע מגיעה למשחק מחר באורווה נגד הפועל פתח תקוה במצב רוח טוב, אחרי שצברה ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים. קשר הקבוצה, דוד רביבו, סיים את עונש ההשעייה שלו והוא צפוי לפתוח מחר בהרכב, ככל הנראה על חשבון גיל בלומנשטיין בחלק הקדמי של הקישור.

לעומתו, המאמן ויקו חדד יחסר מחר את הקשר מאור מליקסון, שעדין לא החלים מהפציעה בברכו. מליקסון אמנם ערך השבוע מספר אימונים מלאים אולם בקבוצה לא לוקחים סיכון ולא רוצים לסכנו לקראת המשחק נגד עירוני רמת השרון במסגרת הגביע בשבוע הבא, וכן המשך המאבקים בליגת העל.

חדד מתכנן מספר שינויים בהרכב, לעומת ההרכב שניצח את בני סכנין בשבוע שעבר. בחוליית ההגנה לא צפויים שינויים אולם בקישור מתלבט המאמן במספר עמדות בין, השאר בין אייל שן ויוסי אופיר בקישור האחורי, כאשר מוחמד אדמאו מועמד להחליף את משה אסולין. שינוי מתוכנן נוסף הוא הרכבתו של חנן פדידה בחלק ההתקפי על חשבון אוהד קדוסי שאיכזב בשבוע שעבר.

הבלם וויליאם סוארס התייחס למשחק בפתח תקווה ואף סימן מטרות לסיום הליגה: "כל המשחקים קשים, אבל אם נשחק טוב אז אפשר לקחת שלוש נקודות. אנחנו משחקים מצוין בשני המשחקים האחרונים, אז אפשר להגיע לפתח תקוה ולקחת נקודה או אפילו שלוש. אין סיבה שלא נוכל. בשבילנו זה חשוב לסיים בשישייה הראשונה ואחרי זה נראה מה יהיה".

הרכב משוער: טברטקו קאלה; נדב כידר, דנילו מוריירה, ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; אייל שן (יוסי אופיר), מוחמד אדאמו, אביתר אילוז, דוד רביבו; חנן פדידה, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully