וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי פ"ת: שני צידי הפלייאוף העליון

הזהובים יבצעו מספר שינויים במטרה לשוב למסלול הנצחונות, בעוד האורחת תנסה להישאר בתמונת הפלייאוף העליון (ש', 19:30)

בבני יהודה קיימו הבוקר (שישי) את טקס האזכרה במלוא 16 שנים למותו של שחקן העבר ניקולאי קודריצקי ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים. בטקס שהתקיים ליד התמונה הענקית עם דיוקנו של קודריצקי ז"ל, באצטדיון בשכונת התקווה, נכחו כל אנשי המועדון, ראשי הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים. כמו בכל שנה, נכחו בטקס אלמנתו של קודריצקי, ויקטוריה, ובתה ואלרי. יו"ר המועדון, חזי מגן, אמר בין השאר: "לעולם לא נשכח את ניקולאי קודריצקי, תמיד נזכור אותו והוא יישאר לנצח חלק בלתי נפרד מבני יהודה".

בתוך כך, ערכה הבוקר הקבוצה את האימון המסכם לקראת משחק הבית מחר נגד מכבי פתח תקווה בבלומפילד. הזהובים מגיעים להתמודדות בתקופה רעה מאוד מבחינתם ולאחר שני הפסדים רצופים בליגה, כאשר במשחק האחרון הובסה הקבוצה 4:0 על ידי הפועל תל אביב. בבני יהודה ינסו מחר לחזור למסלול הנצחונות ולהבטיח מעשית את ההשתתפות בפלייאוף העליון.

המאמן גיא לוזון תירגל אמש וגם היום מהפכה בהרכב כאשר לפחות על פי התרגול הטקטי נראה שהמגן כפיר אדרי עשוי לראשונה העונה לאבד את מקומו בהרכב לטובת עוז ראלי, בעוד סיניסה ליניץ' הוסט מהקישור האחורי אל עבר עמדת המגן הימני. חסן אבו זייד תורגל בקישור האחורי ומשה ביטון צפוי לפתוח בחלק הקדמי לצידם של פדרו גלבאן ואלירן עטר. קיימת אפשרות שלוזון יחליט לבסוף לפתוח עם אדרי כמגן שמאלי ועוז ראלי כמגן ימני כאשר אז הוא יספסל את ראדי, ליניץ' או אבו זייד. מי שיחסר מחר הוא איציק עזוז המורחק, כאשר עומרי אפק ולירוי צעירי, שנעדרו מהסגל בשבוע שעבר, יעמדו הפעם לרשותו של המאמן.

לוזון ויתר על האסיפה הטקטית ואף לא קיים תדריך וידאו. חזי מגן, לעומת זאת, דיבר עם שחקניו ואמר להם: "אנחנו חייבים לשכוח את השבועיים האחרונים ולחזור למסלול הנצחונות. אנחנו עומדים בפני שתי משימות חשובות, מול פתח תקווה בליגה ונגד הפועל אשקלון בגביע, ונהיה חייבים להשתפר בכדי לעבור בשלום את שתי המשימות הללו".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, סיניסה ליניץ' (כפיר אדרי), איבן גארידו, דין מורי, עוז ראלי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, משה ביטון, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

מכבי פתח תקוה: גנון יפתח כקשר אחורי

לאחר ששוב לא הצליחו לנצח בדרבי ובצל העימות בין פרדי דוד למוראד מגמדוב, תתייצב מכבי פתח תקוה למשחק מול בני יהודה (שבת, 19:30) כשברור לה שהפסד ירחיק אותה עוד יותר מהפלייאוף העליון. המאמן והבלם הוותיק ישרו את ההדורים לאחר שהאזרי התנצל בפני דוד, והשניים הסכימו לשכוח מהתקרית כשמגמאדוב צפוי לפתוח בהרכב.

אם בחלק האחורי לדוד אין בעיות, הרי שבקישור המרכזי שני הקשרים הפותחים שלו לא יעמדו לרשותו במשחק. אסי משיח ירצה עונש הרחקה על צבירת צהובים וסבסטיאן סנסוני סובל מקרע בשריר הירך האחורית. דן רומן, שהחליף את סנסוני בדרבי, יפתח הפעם בהרכב, כשלצידו יערוך קובי גנון הופעת בכורה כקשר אחורי. דוד שוחח עם המגן הוותיק, שאיבד את מקומו בהרכב לחיים מגרלשווילי, ושאל אותו אם הוא חושב שהוא יכול למלא את המשימה, גנון השיב בחיוב והוא צפוי לפתוח בעמדה החדשה מחר.

דוד הזהיר את שחקניו ממצביה הנייחים של בני יהודה ומהמתפרצות שמתחילות מכדור שוער ארוך של דלה איינוגבה, וביקש מהם להיות מרוכזים יותר מול השער ולנצל מצבים, שלא כמו בדרבי בו הרבו להחמיץ.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, חיים מגרלשווילי, קובי גנון, דן רומן, דני פרדה, טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully