וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי נתניה: המאבק על המיקום

19.3.2010 / 12:46

המארחת רוצה ניצחון אחרי ארבעה משחקים ולהתבסס במקום השלישי, נתניה רוצה להתקרב לפלייאוף העליון (ש', 14:50, ספ'1)

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, בהם שלושה הפסדים, תתייצב מחר (שבת, 14:50, שידור ישיר בספורט 1) מכבי תל אביב למשחקה הביתי נגד מכבי נתניה, בפתחו של שבוע חשוב למועדון, שיכלול גם את משחק הגביע נגד בית"ר ירושלים בטדי. הפעם הקודמת שהצהובים פגשו את נתניה הייתה במסגרת משחקי הגביע, כשהמשחק התנהל בצורה חד צדדית והסתיים עם 0:3 חלק למכבי.

אבי נמני, שחזר לפנות בוקר מהנסיעה לבלגיה יחד עם המנכ"ל עוזי שעיה, נכח הבוקר באימון הקבוצה. השניים, בליווי נציג הבעלים ג'אק אנגלידיס, קיימו מספר פגישות בכל הנוגע להחתמת שחקני רכש ישראלים וזרים לעונה הבאה ובין השאר נבדקה האופציה לצרף לקבוצה את שני שחקניה הישראלים של לוקרן, עומר גולן ויואב זיו. באימון עצמו תורגל ההרכב הפותח למשחק, כאשר מאור בוזגלו ואיליה יברויאן יתפסו את מקומם של אנדרי קומאץ ועמנואל מאיוקה המורחק.

"אנחנו צריכים להפסיק לדבר ולבוא מוכנים ומרוכזים למשחק מחר", אמר שחקן במכבי תל אביב. "הגיע הזמן שנחזור לנצח. עם כל הכבוד למכבי נתניה, המשחק תלוי רק בנו". אתמול הגיעו ביום חתונתם בני הזוג אמבר ודורון סוחניצקי, אוהדי מכבי תל אביב, והצטלמו עם שחקני הקבוצה, לא מעט בכדי להפיג את מתח השבועות האחרונים.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונאלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, תמיר כחלון, יוסי שבחון, מאור בוזגלו, איליה יברויאן.

"אנחנו צריכים להגיע לפלייאוף העליון"

שבוע לאחר שהביסו את אחי נצרת 0:5, יתייצבו שחקני מכבי נתניה מול משוכה גבוהה הרבה יותר כשיפגשו את מכבי תל אביב וינסו לגמול להם על שהדיחו אותם מהגביע לפני מספר שבועות. כוכב הניצחון בשבוע שעבר, הקשר הצעיר גל גניש שכבש ובישל, צפוי להיעדר עקב מחלה וטל מעבי צפוי להחליפו בהרכב לאחר שנעדר בשלושת החודשים האחרונים בעקבות פציעה. פרט לכך, לא צפוי עטר לערוך שינויים בהרכב מהשבוע שעבר. מאמן נתניה ייאלץ להמשיך להסתדר ללא רביד גזל, שיעבור ביום שני ניתוח לאיחוי הקרע במיניסקוס וככל הנראה סיים את העונה.

המאמן ימשיך באותו מערך כשאריסטיד זוגבו בין הקורות, ביוואן פרנסמן ואוראל דגני במרכז ההגנה, קלמי סבן ויגאל אנטבי באגפים ואלמוג כהן במרכז הקישור לצד מעבי. שלו מנשה ודלה ימפולסקי יהיו אמונים על החלק ההתקפי כשלפניהם דיוויד גומז ופיראס מוגרבי.

עטר ביקש משחקניו לעלות נחושים ולהראות מיד למכבי תל אביב שלא מדובר באותה הקבוצה שהפסידה לה בגביע. "אנחנו יכולים וצריכים להגיע לפלייאוף העליון, אבל זה יגיע רק אם נחבר ניצחון לניצחון", הסביר להם עטר.

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, טל מעבי, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, פיראס מוגרבי, דיוויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully