וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי ונשחק ככה נגד מנצ'סטר יונייטד"

סטיבן ג'רארד, מאמין שליברפול עלתה על הגל הנכון אחרי העלייה לרבע גמר הליגה האירופית. אוהדי יובנטוס התפרעו

מנג'ר ליברפול, רפא בניטז, היה מרוצה מאוד מהופעתם של שחקניו,שמחקו פיגור 1:0 מול ליל כדי לנצח 1:3 בסיכום שני המפגשים ולעלות לרבע גמר הליגה האירופית. "זה היה משחק טוב", אמר בסיום המאמן הספרדי והוסיף: "ידענו שיהיה קשה, אבל נעזרנו באווירה הנהדרת ובקהל השמח. ידענו שאנחנו צריכים ללחוץ כבר מהתחלת המשחק, והשער המוקדם של ג'רארד נתן לנו הרבה בטחון. בסך הכל ליל הייתה מאוד מבוכנת, ורק אחרי השער השלישי שלנו חשתי הקלה".

הקפטן סטיבן ג'רארד מאמין שדווקא הביקורת שהפנה רפא בניטז כלפי שחקניו, היא זו שעזרה להם לצאת לדרך חדשה, שכללה ניצחון 1:4 על פורטסמות בליגה, והעפלה לרבע גמר הליגה האירופית. "הוא המנג'ר והוא רשאי לבקר את השחקנים מתי שהוא רוצה. אני חושב שראו את התוצאה של זה על המגרשים בשני המשחקים האחרונים והיא הייתה נפלאה. אני רק יכול לקוות שנמשיך בכושר הזה גם מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון", אמר ג'רארד. הקפטן הוסיף והתייחס למשחק החשוב נגד היונייטד, כשליברפול חייבת נקודות במאבק על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. "חשוב מאוד שהמשחק נגד ליל לא נגרר להארכה, כי אנחנו יודעים כמה קשה יהיה לנו נגד מנצ'סטר יונייטד".

ביובנטוס מאשימים את האוהדים, ואת השחקנים

משהו רע מאוד עובר על יובנטוס. אחרי שהיא איבדה יתרון של שלושה שערים מול סיינה בליגה, הגברת הזקנה איבדה יתרון 1:3 מהמשחק הראשון נגד פולהאם בשמינית גמר הליגה האירופית, ואחרי הפסד 4:1 בקרייבן קוטג', היא סיימה את עונתה במפעל בשלב מוקדם מהצפוי. אם זה לא מספיק, לשחקני הקבוצה שחומי העור יש טענות קשות מאוד כלפי כמה מהאוהדים, במקרה הזה מדובר בקומץ שהגיע מאיטליה עד לאנגליה כדי לצפות במפלה. ג'ונתן זבינה הצרפתי, שהורחק במהלך המשחק, זכה לקריאות קשות מהאוהדים האיטלקים, ובסיום הוא כבר לא יכל לשתוק: "ירדתי מהמגרש כשברקע היו כ-30 אוהדים גזענים שקראו לעברי קריאות. חלקן נסעו אלפי קילומטרים מאיטליה רק כדי לעשות את זה. למעשה, הם התחילו להקניט אותי ואת פליפה מלו כבר מהחימום וממש נמאס לי מהמצב הזה. האנשים האלה חייבים להפסיק, כי אנחנו קיבלנו יותר תמיכה מהקהל של פולהאם מאשר מהקהל שלנו. הפניתי לעברם את האצבע האמצעית שלי ואני מבקש את סליחתי כי זו לא דוגמא טובה לילדים, פשוט הייתי בסערת רגשות". אגב, אוהדי יובנטוס המשיכו להתפרע גם בסיום המשחק, מחוץ לאצטדיון ה"קרייבן קוטג'", ולאחר מספר דקה יצא לעברם המנהל רוברטו בטגה שניסה להרגיע.

באשר למשחק עצמו, קפטן יובנטוס אלסנדרו דל פיירו הודה שמדובר באחד הקמפיינים האירופאים העלובים בתולדות הקבוצה - קמפיין שהחל בהדחה מליגת האלופות והמשיך בהדחה המוקדמת מהצפוי במפעל השני של היבשת. "זו בהחלט העונה הכי קשה של יובנטוס מאז שמרצ'לו ליפי עזב את המועדון. לא דמיינתי שנפסיד משחק כזה, ומי שצריכים לקחת את האחריות על מה שקרה כאן הם רק השחקנים".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully