וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "זה חדשות טובות בשבילי"

הטניסאי הספרדי עלה לחצי גמר טורניר אינדיאן וולס אחרי שניצח את ברדיק 4:6, 6:7. נשים: ילנה ינקוביץ' עלתה לחצי הגמר

הטניסאי הספרדי, רפאל נדאל, עלה לפנות בוקר (שישי) לחצי גמר טורניר אינדיאן וולס, אחרי שגבר על תומאס ברדיק הצ'כי 4:6, 6:7. נדאל הוא אלוף הטורניר מהשנה שעברה, והוא גם אחד הפייבוריטים היחידים שנשאר להתמודד על התואר, אחרי ההדחות המפתיעות של פדרר ודג'וקוביץ'. נדאל היה קרוב להגרר למערכה שלישית במשחק נגד הצ'כי, שהוביל 1:3 בשובר השוויון של המערכה השניה, אבל הצליח לעשות מהפך קטן בדרך לניצחון חלק. השור ממאיורקה יתמודד בחצי הגמר נגד איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי, שגבר על חואן מונאקו הארגנטינאי 6:4, 2:6, 1:6. ליוביצ'יץ' יחגוג במעמד חצי הגמר את יום הולדתו ה-31, וינסה לחגוג בצורה מושלמת עם ניצחון על נדאל. משחקי רבע הגמר לגברים יושלמו היום (שישי) כשאנדי רודיק יתמודד נגד טומי רוברדו ואנדי מארי יפגוש את רובין סודרלינג.

בטורניר הנשים, ילנה ינקוביץ' הסרבית שהדיחה בשמינית הגמר את שחר פאר, המשיכה עד לחצי הגמר. ינקוביץ' חזרה מפיגור 4:2 כדי לנצח את אליסה קלייבנובה הרוסיה 4:6, 4:6 ברבע הגמר. ינקוביץ' תתמודד בחצי הגמר נגד סמנתה סטוסור האוסטרלית, שגברה על הספרדיה מריה חוזה מרטינס סאנצ'ז 3:6, 6:7, אחרי ניצחון 7:9 בשובר השוויון של המערכה השניה ותיכנס לעשירייה הראשונה בדירוג העולמי. חצי הגמר השני בטורניר הנשים יפגיש בין קרולינה ווז'ניאקי הדנית לאגניישקה רדוואנקה הפולניה.

"חדשות טובות מאוד בשבילי"

"היה משחק טוב מאוד", אמר נדאל אחרי הניצחון ה-20 מתוך 21 משחקיו האחרונים באינדיאן וולס , "שיחקתי מצוין, במיוחד במערכה הראשונה. השמונה-תשעה משחקונים הראשונים במשחק היו ברמה שבלתי תיאמן. אחר כך, הרוח קצת הפריע והרמה ירדה, אבל עדיין שמרנו על רמה טובה וזה מה שחשוב. העלייה לחצי הגמר אלה חדשות מאוד טובות בשבילי". נדאל התייחס גם ליריב בחצי הגמר איבן ליוביצ'יץ'. "כל יריב יהיה קשה, אבל במיוחד כאלה עם הגשה חזקה. ליוביצ'יץ' משחק טוב מקו הבסיס וזה הולך להיות משחק קשה במיוחד. אבל אני חושב שגם אני משחק די טוב, לא?"

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully