וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של ג'רמי טיילר: "אני מאוכזב ומתוסכל"

19.3.2010 / 22:05

הסנטר הצעיר עזב את מכבי חיפה ושב לארה"ב, סוכנו כועס: "הוא החליט זאת על דעת עצמו". חיפה: "מאחלים לו בהצלחה"

סאגת ג'רמי טיילר במכבי חיפה נגמרה לפנות בוקר (שישי). הסנטר הצעיר, שבקבוצה לא היו מרוצים משירותיו מתחילת העונה, עזב את ישראל בחזרה לארצות הברית, וויתר על שכרו עד לסיום העונה. בשבועות האחרונים ניסה סוכנו האמריקאי של טיילר, ברני לי, לחפש לשחקן קבוצה אחרת בישראל, ובין יתר הקבוצות אליהן פנה נמצאות הפועל עפולה, מכבי ראשון לציון והפועל גלבוע/גליל עליון. אף אחת מהקבוצות לא היו מעוניינות לקחת את שורותיו של אחד השחקנים היותר חמים בתחילת עונת ההעברות.

"השחקן ג'רמי טיילר הודיע אמש להנהלת המועדון כי פיטר את סוכנו, הזמין טיסה לארה"ב, ובדעתו לעזוב את הקבוצה", מסר בהודעה לעיתונות דובר הקבוצה עו"ד טל אבריאל, "ואכן בשעת לילה מאוחרת עזב את דירתו לשדה התעופה בן גוריון. מכבי חיפה מאחלת לג'רמי טיילר הצלחה בהמשך". טיילר לא התלבש למשחקי חיפה מאז שהגיע הסנטר הסנגלי מאמדו אנג'איי. בעשרה משחקים בהם שיחק, הספיק טיילר, שהיה מועמד בתחילת הקיץ לבחירה מספר 1 בדראפט, לקלוע 2.1 נקודות למשחק. משחק השיא שלו היה במחזור השמיני מול הפועל עפולה אז קלע 6 נקודות והוריד 3 ריבאונדים.

סוכנו של השחקן, מקטאר אנדיאייה, אמר לתקשורת האמריקאית הערב: "אין לי מילים. אני מופתע בדיוק כמוכם, לא היה לנו מושג שהוא חוזר הביתה. אני מאוכזב ומתוסכל, הוא קיבל את ההחלטה לבדו. עשינו הכל כדי לעשות את זה סיפור הצלחה עבורו ועבור משפחתו", הוסיף הסוכן המדוכדך. עתידו של טיילר עדיין לא ברור, כאשר סאני וקארו, שמייעץ לטיילר ומשפחתו, הוסיף: "לא הפסדנו כלום. הוא נסע לישראל, אלה היו שמונה חודשים קשים. חמישה או שישה סקאוטים מה-NBA דיברו איתי וביקשו ג'רמי יבוא ויתחיל להתאמן, כך שהחוויה בישראל לא תזיק לעתיד שלו".


עדכון ראשון: 07:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully