וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי תל אביב זכתה בגביע חמישי ברציפות

בדיוק כמו בשנה שעברה, גברו שחקניו של ג'מייטיס על עמק יזרעאל 67:75, וזכו בגביע המדינה בפעם החמישית ברציפות

בדיוק כמו קבוצת האם, גם בנוער למכבי תל אביב לא ממש חסרים תארים. הערב (חמישי) עלו שחקניו של אריק ג'מייטיס במטרה לנסות ולזכות בגביע החמישי ברציפות שלהם, כשהפעם הם פגשו את עמק יזרעאל של שרון אברהמי. מכבי גברה בדיוק באותו מקום על קבוצתו של אברהמי בעונה שעברה בדרך לגביע, והערב היא נאלצה לעבוד קשה, לפני שהשיגה את הניצחון 67:75, והניפה את הגביע, הנפה שכבר הפכה לשיגרה במועדון הצהוב.

קבוצתו של שרון אברהמי פתחה נהדר את המשחק, היממה את הצהובים ועלתה ליתרון מוקדם של 4:18, כשלייש נותן הופעה נהדרת. מכבי תל אביב הצליחה לחזור למשחק עם הליכה חזקה לצבע, ומצאה את השיוויון, 26:26. המומנטום של הצהובים נמשך, כשלב מוליך אותה עם נקודות חשובות, ושלשה גדולה שלו העלתה ליתרון 28:33. עמק יזרעאל נראתה בלחץ באותן דקות, וירדה בפיגור 44:39 בסיום המחצית הראשונה. שחקניו של שרון אברהמי לא ממש חזרו מחדרי ההלבשה, ואיפשרו לצהובים לעלות ליתרון 9, אבל הגנה קשוחה של הקבוצה, בצירוף ריכוז בהתקפה הביאו אותם אל הרבע האחרון בפיגור 56:53 בלבד.

עמק יזרעאל כבר הגיע מרחק נקודה, אבל ריצת 0:10 של הצהובים הוליכו אותם ליתרון 12. משניות, שהיה אחד היחידים שתפקד באותן דקות בקבוצתו החזיר אותה עם 10 נקודות רצופות, שקירבו את עמק יזרעאל עד פיגור 7, אבל בחירת זריקות רעה של לייש לקראת הסיום איפשרה למכבי לברוח מעט, בדרך לגביע שישי ברציפות עבור המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully