וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: סוף סוף, הבית הפך למבצר

אחרי שהפסידו במשחק הביתי הראשון, הביסו רמה"ש את רמת חן 61:86 ואשדוד את רמלה 72:100, ועלו ליתרון 1:2 בסדרות

אחרי שני משחקים מרתקים בשלב חצי גמר הפלייאוף בליגת הכדורסל לנשים, עמדו שתי הסדרות על 1:1. הערב (חמישי) נפגשו הארבע למשחק השלישי בסדרה, כשרמת השרון ואשדוד מקבלות הזדמנות לזכות מחדש ביתרון הביתיות שלהן. לראשונה בסדרה, הצליחו שתי המארחות להשיג ניצחון ביתי קליל, כשרמת השרון דרסה את רמת חן 61:86, בעוד אשדוד הביסה את רמלה 72:100, בדרך ליתרון 1:2.

אשדוד קיוותה לנצל הפעם את הביתיות בצורה טובה יותר, ובעזרת דחיפה של הקהל המקומי, ויכולת טובה של דיאנה ווקר, עלתה ליתרון מוקדם. פירסון ורמלה עוד הצליחו להישאר קרובות, אבל אשדוד הפציצה מחוץ לקשת, ושלשה של גרינבוים קבעה 21:31. המארחות המשיכו את המומנטום ואף הגיעו ליתרון 20, אבל רמלה הצליחה להוריד "רק" ל-16 בסיום המחצית הראשונה.

המארחות כבר חוו לא מזמן נפילה מול רמלה, ולא התכוונו לתת ליריבותיהן לחזור. פתיחת המחצית השניה היתה מוחצת, והובילה את אשדוד ל-49:71. רמלה שוב ניסתה לחזור, אבל צעירי, עם השלשה השלישית שלה ללא החטאה קבעה יתרון 23 למארחות, ומשם רמלה כבר לא היתה יכולה לשוב. אשלי ווקר הובילה חמש שחקניות בספרות כפולות בשורות אשדוד עם 25, בעוד נטשה לייסי הוסיפה 24. את רמלה הוליכה דיאנה ג'קסון עם 27.

את ההמודדות המקבילה פתחה שרי סאם פתחה, כשהיא קולעת ללא החטאה ומענישה את הגנת רמת חן פעם אחר פעם. קבוצתו של עדני דגן ניסתה למצוא את עצמה בהתקפה, אבל במקום זה חטפה שלשה של מירב דורי מהעבר השני, שהעלתה את רמת השרון ליתרון 19:33. האורחות הצילחו להתאושש מעט, ולמחצית ירדו בפיגור חד ספרתי, כשרמת השרון מוליכה 29:37.

שחקניותיה של אוסטפלד התקשו בהתקפה במחצית השניה, מה שאיפשר לרמת חן להישאר קרוב, ו-5 דקות לסיום זה רק 8 למארחות. אלא שאז מצאה שרי סאם את הטבעת, הקפיצה את קבוצתה ליתרון 57:70. האורחות לא הצליחו לחזור משם, ורמת השרון חגגה ניצחון 61:86. שרי סאם המצוינת הובילה את האלופה המכהנת עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים, כאשר מירב דורי הוסיף 17. מנגד, 20 של טיפני ג'קסון ו-17 של קמיל ליטלי לא הספיקו לרמת חן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully