וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "אני במגעים מתקדמים עם נבחרת ישראל"

הצרפתי, שייפגש עם ההתאחדות ביום ראשון, הוסיף לרדיו בארצו: "מדובר באתגר גדול. אם אמונה, ארצה את בנין כעוזרי"

החיפוש אחר מאמן חדש לנבחרת ישראל ממשיך, והערב (חמישי) נראה שהוא העביר הילוך. לואיס פרננדז, שמסתמן כמועמד המוביל לקבל את התפקיד ולרשת את דרור קשטן, התראיין הערב לתחנת הרדיו הצרפתית RMC (בה הוא גם מגיש תכנית), והודה כי הוא מנהל משא ומתן מתקדם עם נבחרת ישראל. "בהחלט אגיע לישראל בסוף השבוע הקרוב כדי לדבר עם ההתאחדות ולראות אם נצליח להגיע להסכם", אמר פרדננז.

כזכור, לפני מספר ימים שחררה ההתאחדות לכדורגל הודעה רשמית לפיה היא עתידה להיפגש עם המאמן הצרפתי ביום ראשון הקרוב, ואם שואלים את פרננדז בן ה-50, נדמה שהסיכום עשוי להיות קרוב מתמיד.

"אני במגעים מתקדמים עם נבחרת ישראל", הוסיף הצרפתי. "אני רוצה לחזור למגרשים. עבודה בישראל תעניק לי יציבות של שנתיים ואוכל להמשיך בפעילות שלי ברדיו RMC. מדובר באתגר גדול עבורי", אמר הצרפתי, והסתכל צעד אחד קדימה: "אם אמונה לתפקיד אז ארצה את טל בנין, ששיחק אצלי בקאן, כעוזר שלי".

כזכור, בעונת 2005/2006 אימן לואיס פרננדז את בית"ר ירושלים, ולפני כן אימן בפאריס סן-ז'רמן, אתלטיק בילבאו ואספניול. אחרי תקופתו בבירה הישראלית אימן הצרפתי את בטיס עד עזיבתו בקיץ 2007. במהלך עונת 2008/2009 הצטרף פרננדז לריימס, מהליגה הצרפתית השניה, אך לא הצליח לעזור לה להישאר בליגה, ופוטר בקיץ החולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully