וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי עדיין ללא ניצחון ברומניה

המאמן הישראלי עם משחק חמישי ללא ניצחון, אחרי 0:0 מול אוטלול, אך הפער מהפסגה רק 2 נק'. "לא מבין איך לא כבשנו"

למרות שלא ניצח עדיין ברומניה ואסף רק שלוש נקודות בארבעת המשחקים הראשונים, רוני לוי קיבל הערב (חמישי) הזדמנות פז עם קבוצתו, אוניראה אורזיצ'ני, להשתוות לקלוז' בפסגת הליגה הרומנית. האלופה המכהנת, שירדה למקום השביעי לפני המשחק הערב בעקבות ניצחונות של טימישוארה ו-ואסלוי, אירחה את אוטלול גלאטי התשיעית, אותה ניצחה 1:4 בחוץ בסיבוב הראשון, אך סיימה מולה ב-0:0 מאכזב שהאריך את רצף אי ההצלחות.

אוניראה פתחה מצוין את המשחק, אבל סמדו הפורטוגלי וראול רוססקו נעצרו אצל השוער הבוסני של האורחים, בראנקו גראחובץ. גם פנדל לו הייתה זכאית הקבוצה של רוני לוי, לא נשרק על ידי השופט. השליטה המוחלטת של המארחים נמשכה במחצית השנייה, אבל כך גם ההצגה של גראחובץ, שנעל את השער וכפה תיקו מאופס. עוד תוצאה חלשה למאמן הישראלי, ואוניראה חוזרת למקום השישי במרחק שתי נקודות מהפסגה.

רוני לוי אמר לתקשורת הרומנית בסיום המשחק: "אני לא יודע למה לא כבשנו. היינו מאורגנים, עמדנו נכון מבחינה טקטית, שלטנו במשחק והגענו לכמות גדולה של מצבים. זה היה משחק חשוב מאוד ולכן התוצאה מאכזבת, אבל סיפור האליפות עדיין לא נגמר".

מריוס בילאסקו הגן על מאמנו: "כל האשמה היא שלנו, השחקנים, ולא של רוני לוי. אנחנו במצב עדין וחייבים לצאת מהמשבר במהירות האפשרית". ברונו פרננדס הוסיף: "התרגלנו לניצחונות ולכן המצב הנוכחי קשה לנו, אחרי שהשגנו רק ארבע נקודות מאז הפגרה. ניסיתי להבקיע וכך גם שאר השחקנים, אבל הכדור פשוט לא רצה להיכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully