וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן חוזרת למחלקת טראומה

בצל הגרלת האלופות שסידרה את שחזור גמר 99' מול יונייטד, באיירן מינכן ספגה צמד בדקות הסיום והפסידה 2:1 בפרנקפורט

השינויים בפסגה הגרמנית במחזורים האחרונים החזירו לבונדסליגה את הדרמה הטובה והמוכרת מהשנים הקודמות. במחזור הקודם באיירן מינכן נחלצה מהפסד ביתי מביך לפרייבורג ואספה לבסוף את הנקודות כדי לשמור על הפסגה. היום (שבת) היא השיגה שער מוקדם של מירוסלאב קלוזה, אך איבדה עשתונות בדקות הסיום והפסידה במפתיע 2:1 בפרנקפורט.

השנייה שאלקה תוכל לעלות לפסגה, אך תשחק בהמבורג רק ביום ראשון. זה איפשר ללברקוזן לעלות למקום הראשון לפחות זמנית במשחק שחתם את מפגשי יום שבת, אך היא פישלה בעצמה עם תבוסת 3:0 לדורטמונד. במשחק שפתח את המחזור אתמול (שישי) סיימו בורוסיה מנשנגלאדבך וקלן ב-1:1 צודק. ורדר ברמן גברה על בוכום 2:3, בעוד שטוטגרט ניצחה 0:2 את האנובר.

פרנקפורט - באיירן מינכן 1:2

בידיעה שלשאלקה מצפה משחק חוץ קשה בהמבורג ביום ראשון וגם לברקוזן צריכה לעבור את מכשול דורטמונד, ידעו שחקני באיירן מינכן כי יש להם הזדמנות להגדיל את יתרונם בפסגה לחמש נקודות. הבווארים הגיעו לפרנקפורט לאחר שהגרלת רבע גמר ליגת האלופות זימנה להם את שחזור גמר 1999 מול מנצ'סטר יונייטד, כבר ראו את הנקודות בידיים ואז ברגע של איבוד עשתונות נכנעו פעמיים וספגו הפסד ליגה ראשון מאז ה-26 בספטמבר 2009. בדיוק כמו אז , באותו גמר בלתי נשכח בקאמפ נואו.

פרנק ריברי נותר מחוץ לסגל בגלל פציעה בקרסול, אבל הקפטן מארק ואן בומל, שהאריך את חוזהו בקבוצה, פתח בהרכב וגם בישל את שער היתרון של מירוסלאב קלוזה כבר בדקה השישית. היה זה בסך הכל שער הליגה השני העונה של החלוץ הוותיק, שראה את האנס יורג בוט שומר על התוצאה מול ניסיונות של אלכסנדר מאייר. אבל אז הגיעה הדקה ה-87.

דויד אלאבה הצעיר, ששוב קיבל אשראי בצד שמאל של ההגנה, החזיר כדור בצורה רעה לשוערו והמחליף ג'ואל טסומו עט על המציאה והבקיע מקרוב כדי להשוות ל-1:1. פחות משתי דקות עברו והמהפך הדרמטי הושלם על ידי עוד מחליף. מרטין פנין הצ'כי התעלל באלאבה ובעט לקורה הרחוקה ופנימה. 1:2 מדהים לפרנקפורט, שקוטעת בסטייל רצף של שלושה הפסדים.

דורטמונד - לברקוזן 0:3

אחרי שהתאוששה מהפסד הבכורה בעזרת ניצחון 2:4 על המבורג, לברקוזן תצטרך לעשות זאת שוב בשבוע הבא. הקבוצה של יופ היינקס שוב פגשה קבוצת צמרת, אבל הפעם לא יכלה לצהובים החמים של יורגן קלופ, שפתאום התקרבה במידה מסוימת לקרב האליפות ולפחות התבססה במקום הרביעי, שאולי ישלח אותה לליגת האלופות בשנה הבאה.

אחרי 50 דקות מאופסות מצא לוקאס באריוס את הרשת בפעם הראשונה וכעבור 10 דקות הוא יצק בסיס ליתרון כשהעלה את דורטמונד ל-0:2. דימיטאר רנגלוב הפך את הניצחון לגדול עוד יותר כשכבש שלוש דקות לסיום וחבט בפעם האחרונה בלברקוזן המדרדרת.

קלן - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:1

שתי קבוצות שצמודות ביניהן בטבלה במקומות 12 ו-13 פתחו את המחזור ה-27 בניסיון להגדיל את הפער מהתחתית, אלא שבסופו של דבר הן חילקו ביניהן את הנקודות, ובו בזמן האריכו את רצף המשחקים ללא ניצחון - זה של מנשנגלאדבך עומד על חמישה, בעוד קלן סופרת כבר שבעה. המארחת היתה מעט טובה יותר במחצית הראשונה, אלא שהשער הראשון היה דווקא שייך לאורחים, והגיע בדקה ה-55, כשמרקו רוס מצא את הרשת בפעם החמישית העונה עם מבצע נאה ובעיטה שטוחה ומדויקת, ומנשנגלאדבך עלתה ל-0:1.

אלא שאז, לא לראשונה העונה בדקות אחרונות, האורחים השתנקו, ובדקה ה-79 הגיע השוויון, ואיזה שוויון מופלא זה היה. מאניש מסר כדור לאגף הימני, לזוראן טוסיץ', שהחזיר לו, והקשר הפורטוגלי שחרר בעיטה אדירה מקצה הרחבה שננעצה בחיבורים ואיזנה ל-1:1. שלושים שניות עברו ומיליובה נובקוביץ' קיבל צ'אנס אדיר להשלים מהפך זריז, אך הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים ליד הקורה. רוברטו קולאוטי, שנכנס כמחליף בדקה ה-72, קיבל גם הוא צ'אנס להכריע את המשחק בדקה ה-85 אלא שגם הבעיטה שלו שפשפה את הקורה, והקבוצות חילקו ביניהן, בצדק, את הנקודות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ורדר ברמן - בוכום 2:3

המארחים קיוו לשכוח את ה-4:4 המשוגע מול ולנסיה שגרם להדחתם מהליגה האירופית, אך ההלם והעייפות (פחות מ-48 שעות חלפו מאז הגומלין מול הספרדים) שיחקו לידיה של בוכום, שיצרה משחק צמוד, אם כי לבסוף ירדה מנוצחת. סטניסלאב ססטאק הבקיע את שער היתרוןן של האורחים בדקה ה-14, אבל קלאודיו פיזארו עלה מהספסל לאחר ההפסקה והשווה בדקה ה-58. האוהדים בוסר שטדיון, שחזו בשמונה שערים ביום חמישי, ראו את זלטקו דדיץ' מחזיר את בוכום להוליך בדקה ה-63, אך מרקו מארין איזן בחלוף שתי דקות וטורסטן פרינגס השלים מהפך בדקה ה-81. ברמן זמנית במקום הרביעי.

שטוטגרט - האנובר 0:2

אחרי ההדחה הצפויה מליגת האלופות בקאמפ נואו, ניצלה שטוטגרט את המפגש מול האנובר מהתחתית על מנת לצבור ביטחון מחודש ולהתקדם לעבר המקום השביעי. הרומני צ'יפריאן מאריקה נגח לרשת בדקה ה-36 אחרי הגבהה של אלכסנדר חלב, והשלים צמד בדקה ה-54.

משחקים נוספים:

פרייבורג - מיינץ 0:1
לפרייבורג: יוהאנס פלום (10)

נירנברג - הופנהיים 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully