וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב קרובה לאליפות נוספת

הצהובים המשיכו בעונה המושלמת שלהם בליגת הכדורעף, כשגברו 1:3 בחוץ על מטה אשר ועלו ליתרון 0:2 בסדרת הגמר

לא מעט אכזבה יש העונה לחובבי ליגת העל בכדורעף, שקיוו לקבל ליגה צמודה, אבל קיבלו בעיקר שליטה מוחלטת ויוצאת דופן של הדאבליסטית, מכבי תל אביב, שלא הפסידה העונה, הוסיפה למאזנה ניצחון נוסף וכעת היא במרחק משחק אחד מאליפות נוספת. הצהובים המשיכו במומנטום הנהדר שלהם גם באולם בנעמן, כשניצחו הערב (חמישי) את הפועל מטה אשר בארבע מערכות (1:3) ועלו ליתרון מבטיח של 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף

במשחק הקודם ניצחו הצהובים 1:3, אבל למרות איבוד המערכה, הם גילו עליונות כמעט לכל אורך המשחק. גם הפעם שמטה האורחת את המערכה השלישית שהייתה מותחת וטובה מקודמותיה, אך זה לא מנע ממנה לרשום ניצחון שישי העונה על פני יריבתה (כולל אחד בגמר הגביע). מכבי תל אביב עשתה צעד נוסף בדרך לאליפות שמינית בסך הכל ודאבל שלישי ברציפות, כאשר היא סופרת כבר 28 ניצחונות רצופים. במשחק השלישי ביום שני הכל יכול להסתיים והקבוצה של זוהר בר נצר תחגוג אליפות נוספת עם אוהדיה הנלהבים.

המאמן המנצח, זוהר בר נצר, כבר עם הפנים למשחק השלישי בהדר יוסף: "כמו שאני מכיר את האנשים במכבי הם יתחילו לתכנן איך חוגגים, אבל עדיין יש עוד משחק. נצטרך לבוא בשיא הכוח ואני קורא לכל האוהדים הצהובים לעודד אותנו בהדר יוסף".

נועם כץ, מאמן הפועל מטה אשר, חש פספוס מסוים: "נתנו את המקסימום. השחקנים מאוד רצו. יש לי הרגשת פספוס על המערכה הרביעית, כי נכנסו טוב למשחק ואני לא יודע איך זה ברח לנו. היה חסר לנו הגרוש ללירה, ו-1:3 למכבי. צריך לתת להם את הקרדיט, יכול להיות שזה המקסימום שלנו מול מכבי".

מהלך המשחק

הפועל מטה אשר הייתה דווקא לא רעה בתחילת המשחק ועלתה ליתרון 10:13, אבל בהמשך היא התקשתה לעצור את מכבי תל אביב ואת אריק הילמן בהתקפה, כשגם שון פייגה עשה כמעט מה שהוא רוצה כשחמש נקודות שלו סידרו יתרון משמעותי לצהובים, שהחמיצו נקודת מערכה אבל השלימו את סיפור המערכה מהר מאוד עם 19:25 קליל.

המערכה השנייה נפתחה טוב עבור מטה אשר, ששמרה על משחק צמוד בזכות ג'ואלסון ברבוסה, אבל מפה הצהובים הפגיזו כמה אייסים שהעלו אותם ל-6:11 והשאירו את נועם כץ מתוסכל בפסק הזמן שהוא הזעיק. קרלוס קולה ניסה לעשות משהו, אבל הצהובים שמרו על הפער לא מעט בזכות הילמן שעשה את העבודה בכל מקום על המגרש וסגר את הסיפור עם 15:25 קליל.

במערכה השלישית מטה אשר הפתיעה את עצמה עם 1:4 אחרי שהמנחית ז'ניה דודוקצין פגע בינגו, אבל הצהובים חזרו מהר מאוד לעניינים, למרות שהיתרון נשאר בצד האדום לעוד כמה רגעים, עד שמכבי תל אביב השלימה את המהפך ועלתה ליתרון 12:13. קולה לא הרים ידיים, ועם מספר מהלכים התקפיים נאים החזיר את מטה אשר ל-20:20. הדרמה במערכה השלישית נמשכה עם עוד שלוש נקודות משחק שהצילה מטה אשר, עד שהפכה את התוצאה, עלתה ליתרון וסגרה סיפור עם 27:29 כדי לכפות מערכה רביעית.

המומנטום של מטה אשר לא נמשך בפתיחת המערכה הרביעית, כשמכבי תל אביב עם ארואה ועומר רובינשטיין לקחה נקודות רצופות בפתיחה ועלתה ל-0:3, אבל שגיאות לא מחויבות בהגשות של הצהובים והתלהבות של קולה ועידו כהן העלו את המארחים ליתרון 9:10. מכאן החל בליץ תל אביבי, כאשר ארואה ייצר נקודות בסיטונות והציב את קבוצתו ביתרון 18:24, עם אפשרות הכרעה שהושגה ב-19:25 ו-1:3 במערכות. מכבי תל אביב נמצאת כפסע מאליפות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully