וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון חזרה למקום השני

הקבוצה של קוליק ניצחה 2:3 את בית"ר/שמשון ת"א. לוד הלוהטת עם 0:2 על עראבה המדרדרת. קרית שמונה-נס ציונה 0:0

הליגה הלאומית מתקרבת לסיום הסיבוב השני ולשלב החלוקה, והחלק העליון, מלבד המוליכה עירוני קרית שמונה, צפוף מתמיד. מי שדאגה שלא יהיה משעמם עד שמתחיל הפלייאוף היא סקציה נס ציונה, שהצליחה לעצור היום (שישי) את הכחולים מהצפון עם 0:0 שמשאיר בכל זאת עניין ומעלה זמנית את נס ציונה למקום השני.

הפועל ראשון לציון, שקיוותה להתקרב לחלק העליון של הטבלה, חזרה מאשקלון עם הפסד 1:0 אחרי שער של רן קוז'וק. הפועל מרמורק האחרונה הוציאה רק נקודה מהפועל נצרת עילית ב-0:0 המאכזב ביניהן. בשבת עירוני רמת השרון השיגה ניצחון חשוב מאוד 2:3 על בית"ר/שמשון תל אביב, שהשיב אותה למקום השני בליגה. בני לוד הלוהטת המשיכה במומנטום המצוין שלה, לאחר שניצחה 0:2 את אחווה עראבה.

עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה 0:0

אחרי ההפסד בשבוע שעבר 1:0 ללוד, אולי עירוני קרית שמונה נמצאת בסוג של משבר? או שמא זו השאננות של שחקניו של רן בן שמעון, שאיבדו גם ביום שישי נקודות, דווקא בבית מול סקציה נס ציונה, שחולמת גם היא כבר על ליגת העל. למרות איבוד הנקודות, נראה שיהיה קשה מאוד להזיז את הקריה מהמקום הראשון לפני שיחלו משחקי הפלייאוף.

סקציה נס ציונה, שניצלה את המעידות של חברותיה לצמרת ועלתה למקום השלישי, קיוותה להוציא יותר ממשחק הצמרת הזה, אבל יצאה בשן ועין אחרי שיריבתה החמיצה כדור עונשין מ-11 מטר בדקה ה-26. סלאח חסארמה פרץ לרחבה והוכשל על ידי שלומי בן חמו, שהצליח להציל את האורחים מספיגה עם הדיפה מצוינת. קרית שמונה הייתה יותר טובה עד הסיום, אבל ההזדמנויות שלה לא מצאו את השער.

הפועל אשקלון - הפועל ראשון לציון 0:1

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, בהפועל אשקלון הבינו שבקצב הזה הם ממשיכים ישירות אל הפלייאוף התחתון. באופן קצת בלתי צפוי הם חזרו למסלול הניצחונות דווקא נגד אחת הקבוצות השאפתניות בליגה, שהייתה רחוקה נקודה מהמקום השישי, אבל איבדה את זה במשחק החוץ. אז אחרי שהאורחים ניצחו בארבעת משחקיהם האחרונים וספגו רק פעם אחת בחמישה מחזורים, הם נכנעו לשער ניצחון של יחיאל צגאי, שניצל התקפה מתפרצת כדי להכניע את הכתומים מזווית קשה, שש דקות לסיום המחצית הראשונה.

הפועל מרמורק - הפועל נצרת עילית 0:0

בהפועל מרמורק קיוו לשנות במשהו את המאזן העלוב שעומד על עשרה הפסדים רצופים ושישה משחקים ללא שער זכות, אבל גם בבית נגד הפועל נצרת עילית הם לא הצליחו לשנות הרבה וקירבו את עצמם עוד יותר לעבר ליגה א', כשגם החלפתו של עופר פביאן בניסים אלמליח לא מביאה עד כה את השינוי המיוחל. נצרת עילית, שמפנטזת על הפלייאוף העליון, מבינה לאחר המשחק הזה שהדרך אל שש הראשונות חייבת להיעשות עם ניצחונות קלים, ואחד כזה הם פספסו ביום שישי והשלימו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. שש דקות לסיום ספג שחר אלירן כרטיס אדום, שהשאיר את המארחים בעשרה שחקנים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עירוני רמת השרון - בית"ר/שמשון תל אביב 2:3

לאחר שאיבדה את המקום השני ל-24 שעות, שבה הקבוצה של ערן קוליק לשם לאחר ניצחון משכנע על הקבוצה התל-אביבית. רמת השרון עם ניצחון לאחר שני הפסדים רצופים והיא עם 44 נקודות. אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, הקבוצה של לופא קדוש סופגת הפסד מספר 8 בליגה, והמרחק מהקו האדום עדיין נראה מאיים.

הקבוצה מהשרון עלתה ליתרון אחרי 20 דקות של משחק, כשדודו אברהם כבש. דקה אחת בלבד חלפה ומשה בן לולו הפך את היתרון למבטיח. עידו אקסברד צימק (75) והפיח קצת תקוות אצל הקבוצה האורחת, אבל שער נוסף של בן לולו סתם את הגולל על התקוות של האורחים. מתי אברהם עוד הספיק לצמק בדקה ה-90.

הפועל בני לוד - אחווה עראבה 0:2

הקבוצה המשתפרת של הסיבוב השני השיגה ניצחון שני רצוף על חשבון הקבוצה המפתיעה של תחילת העונה. הקבוצה של ניסן יחזקאל הפתיעה את קרית שמונה במחזור הקודם והפעם גברה על שחקניו של אייל לחמן. לוד כבר סופרת 11 משחקים ללא הפסד, כשהיא גם מציגה כדורגל טוב תחת יחזקאל. לאחר הניצחון בשבוע שעבר על הפועל כפר סבא, עראבה חוזרת לא לנצח והיא כבר עם הפסד מספר 8 העונה. עראבה עדיין לא רחוקה מהמקום השני אבל בקצב הזה יהיה קשה לקבוצה של לחמן להשיג אותו.

עם סיומה של המחצית הראשונה העלה מוראד אבו ענזה את הקבוצה האורחת ליתרון, והוריד את הקבוצה של יחזקאל עם הרבה מוראל לחדרי ההלבשה. בדקה ה-79 מוחמד כבהא כבש את השני ומסמר את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully