וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקלה בייזה ניצח את חצי מרתון ירושלים

הרץ מאתיופיה קבע 1:10:50 שעות. קלקידן בלאצ'ה ניצחה מקצה הנשים. מנהל רשות הספורט: "המרתון, יום חג לעיר"

כ-4,000 רצים השתתפו היום (חמישי) במרוץ חצי מרתון ירושלים הבינלאומי ה-18. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הזניק בשעה 09:15 בבוקר את מקצה חצי המרתון (21.150 ק"מ) מאצטדיון האתלטיקה בגבעת רם ואף נטל חלק פעיל במקצה ל-10 ק"מ, אותו הזניק מחזיק תיק הספורט בעירייה וחבר המועצה, עו"ד אלישע פלג.

הרץ ביקלה בייזה ניצח את חצי המרתון בזמן של 1:10:50 שעות. אסף בימרו ואסף ממו סיימו במקומות השני והשלישי. בקרב הנשים, הגיעה ראשונה קלקידן בלאצ'ה, אף היא מאתיופיה, בזמן של 1:19:34 שעות כשאחריה הגיעו אורנה בלאון וקרן מרץ. במרוץ ל-10 ק"מ סיים יוסף ימהן במקום הראשון בזמן של 32:01 דקות, ואצל הנשים הייתה זו מארי אליאס שזכתה במקום הראשון עם זמן של 38:15 דקות.

חצי המרתון נפתח השנה במקצה מיוחד לילדי עמותת 'שלווה', ילדים בעלי צרכים מיוחדים, שהתקיים כהקדמה למקצים המקצועיים. כזכור, עוד לפני כן הכריז ראש העיר ברקת, אמש (רביעי) בערב הפסטה המסורתי שהתקיים במלון 'ממילא', על ייסודו של מרתון ירושלים הבינלאומי המלא (42.125 ק"מ), שייערך בירושלים ב-25 במרץ 2011. ברקת אף חשף את הלוגו של מרתון ירושלים הראשון וכן את תוואי המסלול המתוכנן.

מנהל רשות הספורט העירונית, אורי מנחם: "השנה התקיים המרוץ הגדול מכולם עם 4,000 משתתפים, מתוכם מאות רצים שהגיעו מחו"ל. התושבים הירושלמים עודדו את הרצים לאורך המסלול, והאווירה הייתה חגיגית וספורטיבית. אנו כבר מחכים בציפייה רבה למרתון ירושלים הבינלאומי המלא הראשון שייערך בשנה הבאה, שיהווה אטרקציה ספורטיבית לכלל הרצים בארץ ובעולם וכמובן יום חג לעיר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully