וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטראצי: "הדלת פתוחה, באלוטלי לא חייב להישאר"

בלמה של אינטר יוצא נגד החלוץ, שהודח מההרכב לפני המשחק מול צ'לסי: "הוא צריך להגיד לנו תודה שהעלנו אותו לרבע הגמר"

באינטר לא ממש אהבו את ההתנהגות של מריו באלוטלי, שהודח מהסגל של הקבוצה לפני המשחק בשמינית הגמר השבוע נגד צ'לסי אחרי שהסתכסך עם ז'וזה מוריניו. מרקו מטראצי יוצא כנגד התנהגותו של החלוץ ושולח מסר עוקצני כשאמר לו: "הדלת פתוחה", זאת במידה והוא יהיה מוכן לעזוב.

שאלות לא מועטות לגבי עתידו של באלוטלי החלו לבקוע לאחרונה כאשר לא מן הנמנע שהוא יעזוב הקיץ את המועדון. סוכנו של באלוטלי, מינו ראיולה, אמר לחלוץ: "אתה חייב תמיד להתנהג כמו מקצוען" ואילו מטראצי התראיין ואמר של החלוץ לשנות את התנהגותו.

כשנשאל מטראצי אם יש לו מסר להעביר לבאלוטלי, הוא ענה: "אני חושב שהוא עצמו צריך לשלוח לנו מסר ולהודות לחברים שלו לקבוצה שהעלו אותו לרבע הגמר. אם הוא רוצה להיות חלק מהקבוצה, נשמח מכיוון שהוא שחקן ממש חזק, אבל אם הוא רוצה ללכת למקום אחר, הדלת פתוחה. הנשיא כבר הוכיח שהוא לא יחזיק אף אחד שרוצה לעזוב".

על היחסים הבעייתיים עם השחקן, אמר הבלם: "זה לא נכון שאנחנו לא אוהבים אותו. אנחנו אוהבים אותו קצת יותר מדי. הוא חייב להיות אוהד של הקבוצה מכיוון שהנשיא מטפל בו כמו בן, וכך גם אני. זו הקבוצה שלנו, אם הוא רוצה להיות חלק ממנה".

גם הנשיא, מאסימו מוראטי, גיבה את ההחלטה של מוריניו להדיח את השחקן מהסגל, אבל הדגיש שעתידו של באלוטלי שייך לאינטר. "מוריניו קיבל את ההחלטה הנכונה", אמר מוראטי. "המשמעות היא שמישהו אחר לא עשה את הדבר הנכון עבור המועדון. כפי שאני מעריך, באלוטלי יהיה כישרון עצום, אני משוכנע שהוא ישתפר והוא מקצוען נהדר ומוריניו ישמח להרכיב אותו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully