וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מתכננת מהפכה בסגל

אנצ'לוטי קיבל גיבוי מאברמוביץ', שיעביר 100 מיליון ליש"ט לחיזוק. המטרה העיקרית - פרננדו טורס. בכירים ישוחררו

ההדחה המוקדמת מליגת האלופות תוביל למהפכה גדולה בסגל צ'לסי לקראת העונה הבאה. הבעלים רומן אברמוביץ' נפגש אתמול (רביעי) עם המאמן קרלו אנצ'לוטי והשניים דנו בשינויים הצפויים בסגל. על פי דיווחים, מעמדו של האיטלקי יציב, מה שאי אפשר לומר על מרבית השחקנים הבכירים בסגל. אברמוביץ' מתכנן להכניס את היד לכיס ולממן מסע רכש בעלות של 100 מיליון ליש"ט, כאשר מנגד ישוחררו לא מעט שחקנים.

רשימת המבוקשים של אנצ'לוטי כוללת, על פי "הסאן" את פרננדו טורס, סרחיו אגוארו, מייקון, בסטיאן שווינשטייגר ושוער חדש. גם שמם של פרנק ריברי ואנחל די מריה הוזכר ב"גרדיאן". באנגליה מדווח כי צ'לסי תלך בכל הכוח על טורס ותנסה לתת פייט לריאל מדריד במאבק על ריברי. הצרפתי עצמו אישר כבר בחודש שעבר את ההתעניינות מצ'לסי.

אברמוביץ', כאמור, מוכן להכניס את היד לכיס אחרי מספר שנים של שפיות יחסית בחלון ההעברות. יחד עם זאת, שחרור מסיבי של שחקנים יעזור במימון העסקאות היקרות. דקו, ריקרדו קרבאליו, פאולו פררה, ג'וליאנו בלטי וסלומון קאלו יעזבו. גם ניקולא אנלקה, שחוזהו מסתיים ב-2011, עשוי להימכר אם לא יסכים להארכת חוזה. ג'ו קול, שמסיים חוזה, יקבל אישור לעזוב ואילו מעמדו של מיכאל באלאק לא ברור.

"אנצ'לוטי מקבל גיבוי מלא מרומן", התייחס בכיר בצ'לסי למעמדו של האיטלקי. "הוא יקבל כל מה שיצטרך כדי לבנות את הקבוצה מחדש. הסגל זקוק לדם חדש", הוסיף הגורם.

"רוב השחקנים שמחים ורוצים להישאר כאן ולהמשיך את ההרפתקה", צוטט דידייה דרוגבה ב"גרדיאן". "יהיה מיוחד לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה אחרי כל כך הרבה שנים שאנחנו מנסים". אופ"א עדיין לא החליטה האם להעמיד לדין את החלוץ שהורחק בסיום המשחק נגד אינטר. כזכור, דרוגבה דרך על קרסולו של טיאגו מוטה ועומד נגדו עונש על תנאי של הרחקה משני משחקים בעקבות ההתפרצות לעבר השופט אוברבו בחצי גמר המפעל אשתקד.

"השופט החמיר איתי", אמר החלוץ. "דרכתי על מוטה, אבל לא בכוונה כי הייתי מרוכז בכדור. אני יודע שבשלוש השנים האחרונות סיימתי רע את העונה האירופית (שלוש הרחקות), אבל אשתדל לתקן. אני מקווה שהעונה הבאה תהיה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully