וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל הציל את כבוד הבכירים באינדיאן וולס

אחרי שדג'וקוביץ' הודח, עבר הספרדי לרבע הגמר לאחר 5:7, 6:3, 3:6 על איסנר. רם ולודרה נוצחו ע"י נדאל ולופז ברבע הגמר

כיממה אחרי שרוג'ר פדרר הודח מטורניר אינדיאן וולס היוקרתי (על סף פרסים של 3,645,000 דולרים) על ידי מרכוס בגדאטיס, מצא את הדרך החוצה גם המדורג מספר 2 בטורניר, נובאק דג'וקוביץ'. הסרבי פגש לדרבי יוגוסלבי-לשעבר את איבן ליוביצ'יץ' והקרואטי הענק חבט 13 אייסים בדרך לניצחון 5:7, 3:6 בתום שעה ו-44 דקות. ליוביצ'יץ' יפגוש ברבע הגמר את חואן מונאקו הארגנטינאי, שעוד קודם לכן גבר על גיז'רמו גרסיה לופז הספרדי 6:3, 2:6, 1:6.

"היו לי הרבה הזדמנויות ולא ניצלתי אותן", הסביר דג'וקוביץ' בסיום את ההפסד. "הביצוע היה רע מאוד והוא שיחק טוב כשהוא היה צריך". מנגד, ליוביצ'יץ' הסביר מה עזר לו לנצח: "הגשתי טוב. הסרב עזר לי במיוחד בדקות הקשות".

רפאל נדאל, המדורג שלישי בטורניר, הצליח לשרוד עוד שלב, לאחר שניצח בשלוש מערכות את ג'ון איסנר האמריקאי (15 בטורניר), בדרכו לרבע הגמר. השור הספרדי המתאושש ניצח 5:7, 6:3, 3:6 והוא יפגוש ברבע הגמר את תומאס ברדיך הצ'כי, שגבר על ויקטור טרויקי סרבי 1:6, 3:6. "אני מרגיש טוב מאוד על המגרש", סיפר הספרדי בסיום כשפניו אולי לתואר ראשון העונה.

טומי רוברדו הספרדי (18) גם הוא העפיל לרבע הגמר לאחר שניצח את מרכוס בגדאטיס 5:7, 6:0, 4:6, שכזכור הדיח את פדרר. הקפריסאי מסיים את הטורניר, מוקדם מן הצפוי מבחינתו. רוברדו יתמודד עם אנדי רודיק האמריקאי, שניצח את יורגן מלצר האוסטרי 6:7 (6), 4:6. ברבע גמר נוסף יתעמתו אנדי מארי (4 בטורניר) ורובין סודרלינג (6). הבריטי התגבר על ניקולאס אלמגרו הספרדי שפרש במערכה השנייה במצב של 4:6 ו-0:1 למארי. השבדי ניצח בשתי מערכות את ג'ו וילפריד-צונגה 3:6, 4:6.

אצל הנשים עלתה המדורגת חמישית, אגניישקה רדוואנסקה, לחצי הגמר אחרי ניצחון על המדורגת רביעית, אלנה דמנטייבה, 4:6, 3:6. רדוואנסקה, שנמצאת בכושר טוב והגיעה גם לחצי הגמר בדובאי לא מזמן, שברה את יריבתה פעמיים בכל מערכה וזה הספיק לה לניצחון. במשחק על העלייה לגמר היא תפגוש את חברתה הטובה קרוליין ווז'ניאקי (2 בטורניר), שגברה על ז'י ז'ינג 4:6, 6:4, 1:6.

* הטניסאי הישראלי אנדי רם ובן זוגו הצרפתי מיכאל לודרה הודחו ברבע גמר טורניר הזוגות, לאחר שנוצחו על ידי הצמד הכל ספרדי, רפאל נדאל מארק לופז. הצמד הלטיני גבר בשתי מערכות חלקות על רם ושותפו 2:6, 4:6. עם ההדחה של רם, לא נותר אף נציג ישראלי בטורניר היוקרתי, לאחר שדודי סלע ושחר פאר, שעשו טורניר טוב מאוד, הודחו מוקדם יותר.

* הראל לוי, שהעפיל לצ'לנג'ר סנרייז שבארצות הברית (פרסים בסך 125 אלף דולר), סיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון אחרי שהפסיד לפוטיטו סטראסה 6:2, 6:3.

עדכון ראשון 1:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully