וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט ריירה נגד רפא בניטז

קשר ליברפול האשים את מאמנו בחוסר תקשורת: "חושב שכולם חירשים", וטען כי יהיה מופתע אם בניטז יגיע לריאל מדריד

ליברפול חווה עונה קשה ומאכזבת. אחרי שאיבדה סיכוי לאליפות והודחה משלב הבתים של ליגת האלופות, הקבוצה עוד עלולה לסיים את העונה ללא המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות הצ'מפיונס. אלברט ריירה מצא סיבה לעונה האיומה - חוסר התקשורת בין המאמן לשחקנים. האצבע המאשימה שלו הופנתה כלפי מאמנו ובן ארצו רפא בניטז, נגדו יצא במתקפה חריפה.

"בשנתיים שאני כאן מעולם לא ראיתי אותו פותר בעיה עם שחקן בשיחה. הוא חושב שהוא הבוס וכל השאר חירשים. אין כל דיאלוג בינו לבין השחקנים", תקף הקשר בראיון לרדיו מארקה. ריירה איבד את מקומו בהרכב ולטענתו, הסיבה לכך לא מקצועית: "אם אני עושה משהו לא נכון ואתה הבוס שלי ובונה עליי, למה לא לבוא ולהגיד לי מה אני צריך לעשות כדי לשחק. זה כואב.

"פרננדו טורס ופפה ריינה מעודדים אותי. הם אומרים לי שאם אשחק, אצליח. אבל שבוע עובר ועוד שבוע ושום דבר לא משתנה. אין כאן בעיה של תקשורת כי שנינו מדברים ספרדית וגם האנגלית שלי לא רעה", המשיך ריירה.

הקשר התייחס למועמדותו של בניטז לריאל מדריד לקראת העונה הבאה וטען כי יהיה מופתע אם המהלך ייצא אל הפועל: "במדריד מצפים ממך לשחק יפה וגם לנצח. זה בעייתי כי אנחנו (בליברפול) מעולם לא שיחקנו יפה. אמנם שיחקנו כדורגל אפקטיבי, אבל בהחלט לא כדורגל מבריק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully