וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה ביקשה תמיכת ישראל בהצעה לאירוח יורו 2016

נציגי ההתאחדות הטורקית הגיעו לישראל וביקשו תמיכת אבי לוזון בהצעתם לארח את יורו 2016. ההחלטה בעוד חודשיים

היחסים הדיפלומטיים בין ישראל וטורקיה ידעו ימים יפים יותר. ראש הממשלה הטורקי מקפיד לבקר את מדיניות החוץ של ישראל ותקרית הנזיפה בשגריר הטורקי והכיסא הנמוך זכורה היטב. אלא שבכל מה שקשור לכדורגל, מערכת היחסים דווקא חמה ולבבית.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון והמנכ"ל אורי שילה אירחו הערב (רביעי) במשרדי ההתאחדות נציגים מההתאחדות הטורקית, שהציגו בפני עמיתיהם הישראלים את הצעתם לארח את יורו 2016 בטורקיה. הטורקים הגיעו לישראל על מנת לבקש את תמיכת לוזון, כחבר הוועד הפועל של אופ"א, ואת תמיכת ההתאחדות הישראלית בהצעתם. ממשלת טורקיה צפויה להשקיע כ-900 מיליון יורו באירוח הטורניר.

אופ"א תחליט ב-28 במאי מי תארח את הטורניר, בו ייטלו חלק 24 נבחרות. מלבד טורקיה, גם צרפת ואיטליה הגישו הצעה לארח את המשחקים. נורבגיה ושבדיה, שהגישו גם הן מועמדות, הסירו את ההצעה לפני כשלושה חודשים.

ולעניין אחר. המאמן הטורקי פאתיח טרים, שהוזכר כמועמד לאימון נבחרת ישראל, נפגש לאחרונה עם נציגי ההתאחדות האיראנית. "הוא היה אחד הפייבוריטים שלנו, אבל זה לא ייצא לפועל. דיברנו איתו ושמענו רעיונות לגבי הנבחרת שלנו", הודה סגן נשיא ההתאחדות האיראנית, מהדי טאג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully