וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן תארח את מכבי תל אביב בבלגרד ארנה

יריבת מכבי תל אביב הצליחה להזיז את הופעתו של פיפטי סנט ומקווה לשבור את שיא הקהל למשחק יורוליג אחד, ששייך לה

פרטיזן בלגרד ניצחה את הראפר פיפטי סנט במאבק על ה'בלגרד ארנה' החדיש. יריבת מכבי תל אביב בהצלבה, שעשויה לארח ב-1 באפריל למשחק רביעי, ביקשה לעבור לאולם החדיש שמכיל 25 אלף מקומות על חשבון אולמה הביתי, ה'פיוניר' המיתולוגי שמכיל 7,000 מקומות בלבד, והצליחה בכך, על אף העובדה שהראפר אמור היה להופיע שם באותו יום.

בשנה שעברה אירחה פרטיזן ברבע הגמר את פנאתינייקוס ושברה את שיא הקהל של היורוליג, שעומד על 22,567 צופים, וכעת הם מקווים לשבור שיא נוסף. "אנחנו מצפים שהצופה עם האולם ייחתם ושנשבור את שיא הצופים מהעונה שעברה", אומר הג'נרל מנג'ר, מלאדן סילובאד. "כמובן שאנחנו גם רוצים להרוויח עוד כסף. 15 אלף כרטיסים יועברו למכירה ואלה שלא הצליחו להשיג כרטיס למשחקים בפיוניר יוכלו למצוא מקום באולם בבלגרד. בדרך הזו נוכל לבוא לקראת האוהדים".

גם הרשויות בבלגרד מתחילים להיערך בארגון משחק אחד או שניים. בשנה שעברה הקבוצה נאלצה לשלם 20 אלף יורו כדי להשכיר את האולם. "נכריז על המחירים בעוד כמה ימים", הבטיח סילובאד.

הרכז ג'מאר באטלר חתם בפרטיזן בלגרד, אבל לא יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב בהצלבה. באטלר שוחרר לאחרונה מלאריסה היוונית, כאשר שיחק 18 משחקים שבהם קלע 11.5 נקודות בממוצע למשחק והוסיף 1.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. הוא בעיקר יעזור לקבוצה הסרבית במשחקי הליגה ובליגה האדריאטית. ביום שני האחרון ניצחה הקבוצה 84:86 בחוץ על בוסנה כשכעת היא מדורגת שנייה עם מאזן 5:19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully