וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני כבר מסתכל על העונה הבאה

17.3.2010 / 11:06

מנג'ר מכבי תל אביב והמנכ"ל שעיה יצאו לחו"ל, ככל הנראה כדי לצפות בשחקן זר. מוקדם יותר באימון: "ניאבק על המקום באירופה"

ברני ארדוב

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: יאיר דניאל

המנג'ר אבי נמני יצא היום (רביעי) לחו"ל יחד עם המנכ"ל עוזי שעיה. ככל הנראה בכדי לצפות בשחקן חיזוק זר לקראת העונה הבאה. במכבי תל אביב מסרבים בשלב זה לפרט אודות פרטי הנסיעה. מהודעה רשמית שהוציא המועדון רק נכתב: "אבי נמני ייעדר מאימון הקבוצה מחר עקב נסיעתו לחו"ל במסגרת הכנות הקבוצה לקראת העונה הבאה". על פי המתוכנן, צפויים נמני ושעיה לחזור לישראל לקראת סוף השבוע בכדי להיות עם הקבוצה במשחק הבית מול מכבי נתניה.

מוקדם יותר, ערכה מכבי תל אביב אימון בוקר לקראת משחק הליגה מול מכבי נתניה בשבת בבלומפילד. הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שנעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה ביום שני האחרון בשל כאבי גב, חזר להתאמן. הבלם רונאלד ראלדס ערך אימון חלקי לצורך הורדת עומסים. על פי האימון נראה שאיליה יברויאן יחזור להרכב הפותח בעקבות הרחקתו של מאיוקה.

המאמן אבי נמני התייחס לתקופה הלא טובה שעוברת על הצהובים, שלא ניצחו כבר ארבעה משחקים ברציפות: "המטרה שלנו לנצח בכל משחק ולא משנה נגד מי ואיפה. ברור שהמטרה שלנו היא לחזור למסלול הניצחונות, שחקנים פה עושים מקסימום מאמץ ואני מאמין שהמקסימום הזה יספיק מעכשיו עד סוף העונה".

המאמן דיבר גם על הביקורות שהופנו נגדו אחרי ההפסד למכבי חיפה. "המשחק בחיפה הוא היסטוריה, אנחנו מתכוננים לכל משחק בנפרד. במשחק בחיפה אני חושב שהחבר'ה עשו מאמץ יוצא מן הכלל, עמדנו טוב מאוד במיוחד כשהיינו בעשרה שחקנים. כל מי שהעביר ביקורת זו זכותו, יכול להיות שהם מבינים בכדורגל יותר טוב מאיתנו"

נמני הסתכל קדימה לעבר השבוע הקרוב, בו תארח את קבוצתו את מכבי נתניה בליגה ותסע למשחק חוץ בטדי בגביע המדינה. "אנחנו רוצים להתחיל את השבוע עם חיוך ולסיים עם חיוך. חושבים רק בכיוונים חיוביים, מאוד אופטימיים ורוצים שיהיה טוב". נמני שלח מסר לשחקניו: "אני בטוח שהשחקנים כבר עושים את החשבונות של העונה הבאה, אבל תוך כדי הם צריכים גם להתרכז במה שצריך לקרות על הדשא במשחקים הקרובים שמאוד מאוד חשובים עבורנו, עבדנו כל כך קשה כל השנה ובמשחקים האלה נצטרך להביא את התוצאות ואני מעריך שזה מה שיקרה".

על נתניה, שהייתה בשנים האחרונות הכבשה השחורה של מכבי, אמר נמני: "צפוי לנו משחק קשה נגדם, אנחנו זוכרים שהם ניצחו את מכבי חיפה לפני חודש. אנחנו מתייחסים לכל משחק כאל גמר גביע. המקום השלישי ממש לא בטוח עבורנו, אנחנו יודעים שעד המחזור האחרון נצטרך להיאבק על המקום לאירופה. אנחנו מוכנים לזה וניאבק על כך בכל הכוח"

קשר הקבוצה שרן ייני התייחס למשחקים האחרונים. "אנחנו זוכרים איך זה מרגיש לנצח. אנחנו באים בכל משחק בשביל לנצח", ייני הגיב לביקורות על סגנון המשחק ההגנתי שהפגינה הקבוצה מול מכבי חיפה בהפסד 1:0. "זה לא שבאנו לחיפה כדי להפסיד או לעשות תיקו. אם הייתה ביקורת על כך שבאנו לחיפה לעשות תיקו, זו ביקורת שטותית מאוד.

"המשחק התפקשש לנו איפה שהוא בדרך וזה משהו שהיינו צריכים לדעת להתמודד איתו והתמודדנו איתו יחסית בצורה טובה. חבל שבסופו של דבר היה הפנדל. כשאתה עם עשרה שחקנים, יש לך פחות אופציות התקפיות ואתה צריך להסתמך על פעולות אישיות יותר. רצנו יותר בהגנה, אז לא נשאר כמעט כוח להתקפה.

"אין הסבר מיוחד לתקופה הפחות טובה שלנו, אנחנו עובדים קשה ובאותה צורה שעבדנו עד עכשיו", אמר ייני. "כולנו ביחד, אנחנו עדיין טובים אחד אל השני ואחד עם השני ולפעמים קבוצה לא יכולה לשמור על יציבות לאורך כל העונה. עכשיו הייתה לנו ירידה ואנחנו מצפים לעלייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully