וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו הפסידה ללייקרס, כספי קלע 10 נקודות

משחק טוב לישראלי, שלא פתח בחמישייה אבל שיחק 18 דקות וסיים גם עם שני ריבאונדים בהפסד 106:99. בריאנט קלע 30

סקרמנטו קיוותה הלילה (בין שלישי לרביעי) לסיים אולי עם ניצחון נוסף שיהיה שני ברציפות אחרי שגברה בתחילת השבוע על מינסוטה, אבל לוס אנג'לס לייקרס וקובי בריאנט חשבו אחרת וסיים עם ניצחון מצוין מבחינתם 99:106, שהעלה אותם למאזן 18:50. לעומתם הקינגס עם מאזן 45:23, כשנראה שנגד מילווקי במשחקם הבא אמור להם אולי יותר נוח.

עמרי כספי, שנגד הטימברוולבס עלה מהספסל ותרם תשע נקודות וחמישה ריבאונדים, המשיך שוב לעשות את העבודה מהצד, כשהפעם הוא שיחק 18 דקות, שבהן תרם עשר נקודות (2 מ-5 משתיים, 2 מ-3 משלוש, לא הלך לעונשין). כמו כן הוא הוריד שני ריבאונדים ולא תרם אסיסטים.

פול ווסטפאל, מאמן הקינגס, אמר בסיום: "יש הרבה כבוד הדדי כאן. היכולות שלהם מחברות ביניהם בצורה משלימה. הייתי רוצה שיהיו לי שלושה, ארבעה או חמישה שחקנים שיוכלו להחזיק כדור ולרוץ להתקפה. ככל שיש לך מחזיקי כדור, אתה צריך פחות לתכנן מהלכים".

בריאנט, כהרגלו, היה הדומיננטי במשחקה של הלייקרס, שהובילה בסוף הרבע הראשון 17:28. הכוכב קלע 30 נקודות, ונעזר ביכולת מצוינת של פאו גאסול, שסיים עם 28 נקודות ו-11 ריבאונדים. אחרי שאיבדה קבוצתם 24 פעמים את הכדור וניצחה בקושי את גולדן סטייט ביום שני, הלייקרס היו נחושים בהרבה, והפעם הסתפקו בשני איבודים במהלך המחצית הראשונה (ועשר במשחק כולו). סקרמנטו הצליחה לקזז את הפער עד המחצית, שהסתיימה ביתרון 48:49 ללייקרס.

אנדרו ביינום עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים היה אף הוא דומיננטי בלוס אנג'לס והלייקרס סיימה עם 60 אחוז בצבע כשבסיום הרבע השלישי היא הצליחה לצעוד ביתרון 68:77. טייריק אוואנס, שניסה לעשות משהו אצל הקינגס וסיים את המשחק עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, לא הצליח לסחוף עימו את חבריו, שהתקשו ליצור בריחה וסיימו עם עוד הפסד, בפעם ה-17 בבית, 106:99.

כספי, שלא שיחק כלל ברבע הראשון, פתח בחמישייה ברבע השני וקלע במהלכו שמונה נקודות, כולל שתי שלשות גדולות. ברבע השלישי הוא יובש על הספסל ולרבע האחרון הוא נכנס כשנותרו 5:31 דקות, כאשר התוצאה עמדה על 80:90 ללייקרס. במהלך הדקות האחרונות הוא קלע שתי נקודות שהשאירו את הפער על עשר. אצל הקינגס, מלבד אוואנס בלטו גם קרל לאנדרי עם 15 נקודות ועשרה ריבאונדים, ג'ייסון תומפסון עם 14 נקודות ועשרה ריבאונדים, וספנסר הוז עם 13 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully