וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר ודודי סלע הודחו מאינדיאן וולס

הישראלית נכנעה לילנה ינקוביץ' והפסידה 6:2, 6:2 בשמינית הגמר. גם לסלע היה משחק רע והוא נוצח על ידי רוברדו 6:3, 6:0

השבוע המצוין שעשו שחר פאר ודודי סלע באינדיאן וולס הסתיים היום (רביעי) כשהשניים הודחו מהתחרות היוקרתית שנערכת בארצות הברית. פאר הפסידה בשמינית הגמר לילנה ינקוביץ' המצוינת 6:2, 6:2 ואילו דודי סלע נכנע 6:3, 6:0 לטומי רוברדו.

פאר, המדורגת 20 בעולם, עשתה דרך מצוינת בתחרות כשהדיחה את פלאביה פנטה, שהייתה עדיפה עליה, אבל הפעם לא היה לה יותר מדי מה למכור מול הסרבית, שמדורגת 9 בעולם. ינקוביץ' השלימה את המשימה תוך פחות משעה, ושמרה על מאזן של מאה אחוזים מול פאר, שזהו הפסדה השני במפגשים ביניהן.

במערכה הראשונה נשברה פאר פעמיים מתוך ארבע ההזדמנויות שהיו לינקוביץ' לעשות זאת. לעומת זאת, לפאר היו שתי הזדמנויות שבירה, אבל אף אחת מהן לא נוצלה במערכה, שהסתיימה ב-2:6 קליל לסרבית. ההגשות של ינקוביץ' התערערו במערכה השנייה, פאר הצליחה לשבור פעמיים, אבל אלו היו גם המשחקונים היחידים שלקחה הישראלית, שנשברה ארבע פעמים והפסידה 6:2.

אצל סלע, שידע שהוא עתיד לפגוש אולי את רוג'ר פדרר, זה הלך עוד יותר רע. אחרי שעבר את ראדק סטפאנק בסיבוב השני, הפעם התייצב הטניסאי הבכיר של ישראל נגד רוברדו, אותו הוא ניצח כבר שלוש פעמים, כשהפעם האחרונה הייתה בשנה שעברה על הדשא של ווימבלדון.

סלע, המדורג 72 בעולם, נתן פייט לא רע במערכה הראשונה, והשיג שבירה אחת, אך לרוברדו היו שתיים כאלה. למרות הגשות רעות של המדורג 23 בעולם במערכה הזו (54 אחוז), סלע נכנע 6:3. במערכה השנייה זה הלך כבר הרבה יותר קל עבור רוברדו, ששבר שלוש פעמים את ההגשות של סלע, שנראה חסר אונים ונוצח 6:0 חלק, תוך שהוא מודח לאחר שעה ועשר דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully