וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשל"צ

השחקנים של גלעד מאור נכנעו בביתם 29:22, הפער בין הקבוצות עומד על שש. רעננה ניצחה את נס ציונה, מוצקין את פ"ת

הערב (שלישי) המשיכו שלושה משחקים את המחזור ה-19 של ליגת העל לגברים בכדוריד, אחד בבית העליון ושניים בתחתון, כאשר במשחק המרכזי ניצחה מכבי תל אביב את ראשון לציון 22:29. נס ציונה גברה על רעננה בבית התחתון 28:32, בעוד קרית מוצקין ניצחה את מכבי עירוני פתח תקוה 28:30.

בית עליון:

מכבי ראשון לציון – מכבי תל אביב 29:22 (14:12)

שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר ההדחה מהגביע ונראה שרק קבוצה אחת הצליחה להתאושש. האורחים מתל אביב שלטו במשחק כמעט לכל אורכו, כשחניכיו של גלעד מאור, למעט משחק התקפה טוב של יוהן רושקה, הציגו יכולת חלשה. מצד שני, הקפטן מאיר פרוז'ן ואוריאן ליפץ, בעיקר במחצית השנייה, הוליכו את מכבי תל אביב לאחד המשחקים הטובים שלה השנה. במחצית הוליכה ת"א 12:14 והמשיכה לשלוט במשחק גם בפתיחת המחצית השנייה. ראשון לציון, בכמה דקות טובות, הצליחה לצמק ואף להשוות ל-21:21. אלא שמאותה דקה המארחים כבשו שער אחד בלבד, מול שמונה של תל אביב. מכבי תל אביב כעת עם 24 נקודות, שש פחות ממכבי ראשל"צ הראשונה.

בית תחתון:

מכבי רעננה – א.כ נס ציונה 32:28 (13:18)

עוד משחק חשוב ביותר לרעננה העשירית ומשחק שלא קבע כמעט כלום עבור נס ציונה. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של רעננה, שהוליכה כבר בהפרש של שמונה שערים, 8:16 ובמחצית 13:18. אלא שהפרש חמשת השערים לא הספיק לרעננה במשחק הזה, כשנס ציונה הצליחה לאט לאט לצמק את הפער ולהשוות בדקה ה-45 ל-23:23. דקה לאחר מכן עלו האורחים ליתרון ראשון במשחק ולא שמטו אותו עד לסיום. רעננה עדיין עשירית, אך נקודה בלבד מהמקום האחרון.

מכבי עירוני פתח תקווה – מכבי אבישי קריית מוצקין 30:28 (15:18)

פתח תקווה קיוותה מאוד לנצח במשחק הזה, כדי להתקרב עוד יותר אל עונה נוספת בליגת העל. היא גם פתחה היטב את המשחק והוליכה כמעט לכל אורכו, כאשר במחצית התוצאה הייתה 15:18 למארחים. בסביבות הדקה ה-50 הצליחה מוצקין להשוות ל-24:24 ולאחר כמה דקות עלתה ליתרון 27:29. מכאן פתח תקווה כבר לא חזרה, כאשר פתח תקווה עדיין ארבע נקודות מהמקום שמוליך למבחנים. מוצקין מוליכה בגאון את הבית התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully