וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס: "אני מרגיש מוכן"

שחקן הגולף הטוב בעולם הודיע שיחזור לסבב אחרי ארבעה חודשי היעדרות, בטורניר המאסטרס באוגוסטה בעוד כחודש

טייגר וודס אישר הערב (שלישי) באופן רשמי את כוונתו לחזור למגרשי הגולף, ארבעה חודשים אחרי שהודיע על פסק זמן מהענף עימו הוא כל כך מזוהה בעקבות התפוצצות פרשיות הבגידה שלו באשתו.

כזכור, תחילת הפרשה הייתה ב-27 בנובמבר אז התנגש וודס עם רכבו במטף כיבוי אש ולאחר מכן ובעץ. וודס נפגע קל בתאונה, כאשר בתחילה עלה החשד כי נהג בשכרות, אך חשד זה נשלל. אט אט התברר כי הגורם המרכזי לתאונה של וודס הייתה מריבה עם אשתו, לאחר שזאת גילתה שהוא ניהל רומן.

מאז יצאו לאור עוד ועוד נשים שהעידו כי וודס קיים יחסים גם עימן. לאחר אותן חשיפות החליטה אשתו לצאת מהאחוזה המשפחתית. מאז שהסתבך בפרשת הבגידות, וודס, הספורטאי הראשון בהיסטוריה שהרוויח יותר ממיליארד דולר מחסויות של גורמים עסקיים, ראה איך נותנות החסויות עוזבות אותו ופרש באופן זמני מגולף.

וודס יערוך את הקאמבק שלו בטורניר המאסטרס באוגוסטה, שייערך בין ה-8 ל-11 באפריל, שיהיה טורניר הגרנד סלאם הראשון של העונה. "אחרי הפסקה ארוכה ונחוצה, אני מרגיש מוכן להתחיל את העונה שלי", אמר וודס. "במאסטרס זכיתי בגרנד סלאם הראשון בקריירה שלי, ויש לי כבוד גדול לטורניר הזה, בו תמיד נהגתי להתמקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully