וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות לא תפורק, תעבור להליך של כונס נכסים

קבוצתו של גרנט תיכנס לתהליך של החזרת חובות ותישאר בחיים, אבל תאבד 9 נקודות ממאזנה. גרנט מועמד להאל

אוהדי פורטסמות קיבלו היום (שלישי) חדשות טובות וחדשות רעות. הטובות: קבוצתם ניצלה מחרב הפירוק שהיתה תלויה מעל ראשם בחודשים האחרונים, ותעבור להליך של כינוס נכסים. הרעות: עתה תוריד הפרמיירליג באופן רשמי את 9 הנקודות ממאזנה של הקבוצה, מה שכמעט ויבטיח סופית את נשירתה לליגת המשנה. המפתח לפתרון היה הסרת ההתנגדות של רשות המסים בבריטניה למהלך, ועתה ינסה המועדון להגיע להסדר עם הנושים שלו. ההליך אמור לארוך בין 6 ל-8 שבועות.

כזכור, פומפי מחזיקה בחובות של כ-65 מיליון ליש"ט, והיא מקווה שכניסתם של רוכשים פוטנציאלים תסייע לה לצאת מהמשבר הכספי הגדול. הממונה מטעם פורטסמות, אנדרי אנדרוניקו אמר בתגובה: "אני חייב לעשות הערכה של המצב, אבל עד שאין לי הוכחה של כספים, אני לא אקבע דברים מראש, נראה מי מהמשקיעים יהיה מתאים ביותר". עכשיו נותר לראות מה תהיה התגובה של הקבוצה להורדת הנקודות בליגה, ואולי מעניין מכך, תגובתו של מנג'ר הקבוצה, אברהם גרנט, במידה והיא תשחק בעונה הבאה בצ'מפיונשיפ.

האל רוצה את גרנט

אלא שעוד לפני שהעונה הבאה מגיעה, ישנן שמועות בבריטניה שגרנט עשוי למצוא מועדון אחר, עוד העונה. מדובר בהאל, קבוצה שפורטסמות מכירה היטב, כיוון שהיא מדורגת רק מקום אחד מעליה, עם 24 נקודות. לפי 'סקיי ספורט', המועדון שפיטר את פיל בראון מחפש אחר מחליף, ובעוד איאן דאווי וגארי מגסון מועמדים גם כן, גרנט עומד כפייבוריט של המועדון.

עם זאת, ספק אם הישראלי אכן יעשה את המעבר, לאחר שהצהיר במהלך התקופה הקשה בפומפי כי הוא מתכוון להישאר. אם לוקחים בחשבון שהאל לא נמצאת במצב הכי מוצלח בליגה (3 נקודות מתחת לקו האדום), הרי שסביר שהאופציה הזו לא אמורה לגרום לגרנט ליותר מדי דפיקות לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully