וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הדקות האלה גמרו אותנו"

מנג'ר פומפי התייחס לשש הדקות בהן ספגה קבוצתו שלושה שערים ב-4:1 לליברפול. ריינה: "אנחנו יכולים לכבוש בכל רגע"

עוד מחזור עבר, עוד תבוסה, אבל אברהם גרנט לא מתייאש. הפעם היו אלו שש דקות, 28-34, שריסקו אמש (שני) את פורטסמות שלו, שספגה שלושה שערים בדרך להפסד 4:1 מול ליברפול באנפילד. פומפי כמובן נותרה במקום האחרון עם 19 נקודות בלבד, וזה עוד לפני הפחתת תשע הנקודות הצפויה לה, כשהיא נמצאת במרחק שמונה נקודות מהקו האדום וחמש מהאל שנמצאת במקום ה-19.

"כמו נגד ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, גם הפעם איבדנו את הצורה שלנו", הסביר המנג'ר הישראלי את ההפסד ואת ספיגת שלושת השערים בשש דקות. "אלו היו דקות לא טובות ואיבדנו את המשחק. אני חושב שבמחצית השנייה חזרנו למשחק, לא שיחקנו בצורה מבריקה אבל יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה. לא היה לנו קל, למרות שהבקענו שער ויצרנו עוד כמה מצבים. התחלנו את המשחק בסדר, שיחקנו לפי התכניות אבל אז הגיע השער הראשון שפירק לנו הכול, ספגנו עוד שניים תוך כמה דקות והמשחק כבר נגמר".

גרנט סרב להאשים בהפסד את שוער פורטסמות ג'יימי אשדאון, שמסירה גרועה שלו הובילה לשער הראשון במשחק של פרננדו טורס, שכבש צמד. "ג'יימי שוער טוב. לא אדבר על הטעות שלו מפני שזה חלק מהמשחק".

בצד השני, נרשמו כמה חיוכים אחרי שבוע לא טוב שכלל הפסד 1:0 בוויגאן והפסד באותה התוצאה לליל בליגה האירופית. "הדבר הכי חשוב מבחינתנו היה לשחק עם מנטליות התקפית ועם הרבה איכות", אמר מנג'ר הקבוצה רפא בניטז. "הקבוצה שיחקה טוב והקשרים החזיקו בכדור ושלטו במשחק. אלברטו אקווילני, ריאן באבל ומקסי רודריגז היו מצוינים". גם שוער הקבוצה פפה ריינה נשמע שבע רצון מהניצחון הגדול: "כשהקבוצה משחקת טוב, אנחנו יכולים לכבוש בכל רגע. הדקות בהן כבשנו את שלושת השערים היו מדהימות", אמר.

גם אלברטו אקווילני, שהגיע בקיץ תמורת 17 מיליון ליש"ט ובינתיים לא סיפק את הסחורה המצופה, הציג משחק טוב כולל שער בכורה בקבוצה ובישול. "חיכיתי המון זמן לכבוש שער, אבל אני שמח בעיקר מפני שניצחנו", אמר הקשר האיטלקי ולא שכח שעם כל הכבוד, מדובר בניצחון על קבוצה מפורקת: "אנחנו צריכים לנצח עוד הרבה משחקים, כדי להיכנס לארבע הראשונות. זו המטרה הכי חשובה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully