וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקהאם ירוץ בעוד ארבעה חודשים"

הרופא שטיפל בבקהאם אופטימי באשר לסיכויי החלמתו. פרשן "טלגרף": "פציעתו של לנון יותר משמעותית לנבחרת"

יממה לאחר שקיבל את הבשורה הקשה, כי יחמיץ את מונדיאל 2010, דייויד בקהאם יכול להתעודד. קשר מילאן, שקרע את גיד אכילס בניצחון הרוסונרי 0:1 על קייבו, ייעדר מהמגרשים כארבעה חודשים, אולם לפי ד"ר סקארי אוראבה, שניתח את השחקן, קינג דייויד בן ה-34 יוכל בשלהי הקיץ לרוץ ולהתאמן. בתוך כך פורסם כי מנג'ר נבחרת אנגליה פאביו קאפלו הציע לבקהאם תפקיד בצוות המקצועי של שלושת האריות במונדיאל הקרוב.

"אני חושב שהכל עבר בסדר", אמר ד"ר אוראבה, "האבחנה היא שבעוד ארבעה חודשים הוא ירוץ, אבל רק בעוד כחצי שנה הוא יוכל לקפוץ ולבעוט. בקהאם מבין שזאת פציעה רצינית, ושהוא לא ישחק במונדיאל. בדרך כלל אנשים חוזרים לפעילות רגילה אחרי שמשתקמים מפציעה שכזאת".

בינתיים פציעתו של בקהאם ממשיכה לעורר הדים בעולם הכדורגל. לפני פציעתו של בקהאם, מילאן איבדה את בלמה אלסנדרו נסטה (פציעה בברך), והעדרותו של מעוז ההגנה פגע בקבוצה בעימות הכפול עם מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות. פרנצ'סקו טוטי, שקבוצתו רומא מתעמתת עם מילאן בצמרת הליגה האיטלקית, התייחס לחדשות ממילאנו: "תמיד רע לשמוע שקולגות שלך נפצעו, במיוחד כשהם מבוגרים ומקצוענים. צריך להעריץ את שחקנים כמו נסטה ובקהאם על המאמץ הגדול שלהם".

טוטי סבור שלמרות שהשניים יחסרו למילאן עד תום העונה, הרוסונרי יתמודדו על האליפות. "אלה זמנים קשים", אמר קיסר רומא, שחווה פציעות רבות בקריירה, "אתה רוצה מאוד לשחק עבור הדגל, עבור הקבוצה והאוהדים, אבל אתה חייב לחכות. אני שולח להם איחולי החלמה מהירה ומוצלחת, אני יודע שהם ייתנו הכל כדי לחזור כי הם לוחמים אמיתיים".

"לא הייתה לנו הזדמנות להיפרד ממנו ולהגיד לו 'תודה רבה'", צוטטו אוהדי נבחרת אנגליה ב"טלגרף" הבריטי, וברחבי הממלכה היו רבים שהצטערו לשמע הבשורה מאיטליה. פרשן "טלגרף" הנרי מילר ציין בטורו כי בקהאם ראוי להערכה והערצה על האופן בו שירת את נבחרת אנגליה לאורך השנים, אולם הוסיף כי "בתקופה בה לקצב יש חשיבות גדולה, מדובר במנוחה לבקהאם, ויש אלטרנטיבות כמו תיאו וולקוט, ארון לנון, שון רייט-פיליפס, ג'יימס מילנר ואדם ג'ונסון. הממלכה נכנסה לאבל בעקבות החדשות על בקהאם, וזאת בזמן שהפציעה של לנון הרבה יותר משמעותית לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully