וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "במחצית חשבנו שהניצחון בכיס שלנו"

איתן נוח

15.3.2010 / 22:12

המצטיין של מכבי ת"א הסביר את הקאמבק של עפולה, שכמעט ניצחה אחרי פיגור 20 הפרש. רבי: "לא מתרשם מהפסדים בכבוד"

כשהובילה בקלילות 20 הפרש בעפולה, מכבי תל אביב בוודאי לא חשבה שתיקלע למשחק צמוד מול הפועל המקומית. אלא שהחבורה של אלי רבי התעוררה בתחילת הרבע האחרון, מחקה את הפיגור בצורה מוחצת ומהירה, וכפתה שוויון, שלוש דקות לסיום. אלא ששם הקאמבק הנהדר גם נגמר, והאלופה הצליחה בסופו של דבר לנצח 86:89, לא לפני דפיקות לב רבות.

"כשמנסים לתת מנוחה ועושים חשבונות בחילופים, לא תמיד זה יוצא טוב", אמר מאמן הצהובים, פיני גרשון בסיום. "השחקנים הרגישו אווירה של פיקניק ברבע השלישי, גם על הספסל וגם אלה ששיחקו. אין מה לעשות - ב-20 הפרש אתה מנסה כל מיני דברים, אין זמן אחר לעשות את זה. לי יש חלק בזה וגם לשחקנים יש חלק בזה", הוסיף המאמן, והסביר את הקאמבק של יריבתו. "בסופו של דבר ניצחנו וזה מה שחשוב".

גיא פניני, המצטיין בשורות מכבי תל אביב עם 25 נקודות (8 מ-10 מהשדה), פרגן בסיום ליריבתו. "מגיע כל הכבוד לעפולה. אולי בחדר ההלבשה היינו קצת רדומים וחשבנו שהניצחון בכיס שלנו. צריך ללמוד מהדברים האלו, אבל ניצחון זה ניצחון. זה אולי ישמע מפתיע, אבל לפעמים קשה יותר לשמור על קבוצות מהסוג הזה, שרצות ומשתוללות. אנחנו מרגישים נוח עם ההגנה שלנו ואני מאמין שנחזור אליה".

רבי: "האמנתי שאפשר לנצח"

מנגד, מאמן העפולאים, אלי רבי, היה מרוצה מהקאבק המצוין של קבוצתו. "היה כיף לראות את השחקנים. בשורה התחתונה הפסדנו. אני לא מתרשם מהפסדים בכבוד, האמנתי שאפשר לנצח. אנחנו לא נלחמים על מיקום, אלא על החיים שלנו, כך שהמשחק הזה הוא סוג של בשורה שאנחנו יכולים להתמודד", אמר רבי המעודד. "אנחנו קבוצה עם המון עליות וירידות, זה סוג של בעיה שאנחנו מודעים לה. בשבוע שעבר היינו הרבה יותר יציבים. אני מאוכזב מזה שהפסדנו כי קיבלנו נקודה ולא שתיים, אבל מכל משחק צריך לקחת את הדברים הטובים".

גור פורת, אחד הבולטים בשורות עפולה הערב, הוסיף: "במחצית אמרתי בחדר ההלבשה שאני מרגיש שמכבי לא באו לנצח, הם לא הגיעו אגרסיביים, אבל בגלל שאנחנו לא היינו אגרסיביים בחצי הראשון הפסדנו וחבל. ברבע האחרון נתנו משחק הגנתי והתקפי גדול, אבל כנראה שהבור שחפרנו בחצי הראשון היה עמוק מידי. אני יוצא מהמשחק הזה רק חיובי. אם נמשיך ככה, נאסוף עוד ניצחונות ונגיע לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully