וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה חתם בולנסיה לשנתיים נוספות

15.3.2010 / 21:49

הקרואטי חתם על הארכת חוזה בקבוצה הספרדית. מייסיאו באסטון שוחרר מקייב האוקראינית, ניצחון לשרף בליגה הרוסית

ולנסיה הספרדית הודיעה היום (שני) על הארכת חוזהו של מאמנה הקרואטי נבן ספאחיה עד לסוף עונת 2011/12. המאמן הקרואטי, שאימן בעונת 2006/7 את מכבי תל אביב, הגיע לקבוצה בתחילת העונה שעברה, לאחר שזכה באליפות עם טאו ויטוריה, והצעיד אותה לצמרת הכדורסל הספרדי. העונה ממוקמת ולנסיה במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של 9:16, ובנוסף העפילה הקבוצה לשלב רבע גמר היורוקאפ, לאחר שסיימה במקום הראשון בבית שכלל את הפועל ירושלים, ותפגוש בקרב על הכניסה לפיינל פור את אריס סלוניקי של דיוויד בלאט.

בינתיים בצד השני של אירופה, אקס אחר של מכבי תל אביב קיבל הודעה פחות משמחת. קבוצת בודיולינק קייב הודיעה הבוקר על שחרורו של מייסיאו באסטון, אחרי שבועיים בלבד בשורות הקבוצה. באסטון, שלא שיחק כדורסל בשנה האחרונה לאחר שנכשל לחתום על חוזה ב-NBA, הגיע לאוקראינה למוליכת הטבלה אך שותף במשחק אחד בלבד שלאחריו החליטו בקבוצה לשחררו בעקבות כושר משחק לקוי.

* במשחק השלמה שנעל הערב את המחזור ה-15 בליגה הרוסית, רשמה ספרטק סנט פטרסבורג ניצחון נאה 71:88 על סמארה. עבור קבוצתו של צביקה שרף, שנהנתה מ-23 נקודות של פשוטין זאקר, היה זה ניצחון הליגה השלישי בלבד העונה, והיא עדיין מדורגת אחרונה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully