וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "מבחינת היכולת, אנחנו מרוצים"

15.3.2010 / 22:18

למרות ההפסד והמגננה מול חיפה, מאמן מכבי ת"א שבע רצון מהמשחק ("מגיע קרדיט לשחקנים") וטען: "לדעתי לא היה פנדל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במשך 83 דקות ארוכות ראו היום (שני) הצופים בקרית אליעזר משחק כדורגל חלש ומאופס משערים בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. אלא שאז כבש שלומי ארבייטמן מהנקודה הלבנה, מחק את זכר היכולת הלא משכנעת של קבוצתו והעניק לה ניצחון 0:1 ושלוש נקודות שהחזירו את הפער מהפועל תל אביב, השנייה, ל-11 נקודות.

אלישע: "האמנו עד הרגע האחרון"

"עברנו היום עוד מכשול", סיכם המאמן המנצח, אלישע לוי, "זה היה משחק קשה מאוד. שיחקנו נגד קבוצה שצופפה את המשחק ובמשחק כזה צריך לעשות יותר פעולות התקפיות. לא איימנו מספיק על השער, אבל לא נלחצנו, לא איבדנו את הסבלנות, האמנו עד הרגע האחרון ועשינו ניצחון חשוב".

מכבי תל אביב נותרה היום בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-29, אחרי הרחקתו של עמנואל מאיוקה, שבעט ברגלו של דקל קינן, שמצידו הוסיף הצגה גדולה כדי לסחוט את האדום. לאחר מכן הצהובים בעיקר הסתגרו ועל ההתמודדות עם המערך של אבי נמני אמר לוי: "כל קבוצה תתקשה נגד צפיפות כזו בהגנה, כאשר במקרה הזה היו תשעה שחקנים מסביב לרחבה. זה לא היה משחק מגעיל של מכבי תל אביב, אבל אנחנו לא שיחקנו טוב. למרות זאת עשינו מה שצריך, אליפות לוקחים בכוח וזה קשה. נילחם עד הסוף".

השופט הגרמני, מנואל גראפה, שרק הערב לפנדל אחרי ספק עבירה של רוני גפני על יניב קטן. הספק הלך במקרה הזה לטובת ההתקפה ואלישע לוי אמר: "השופט היה בסדר גמור. זה לא שיש לנו טענות נגד איגוד השופטים הישראלי. אנחנו מאמינים בו ואם עשו דבר כזה כדי להשתלם בחו"ל, זה חשוב מאוד. למכבי חיפה אף פעם אין טענות לשופטים"

נמני: "השופט שרק וזה מה שקובע"

למרות שמכבי תל אביב רשמה הערב את משחקה הרביעי ברציפות ללא ניצחון והפסידה בפעם השלישית בארבעת המשחקים ההלו, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת של השחקנים, שנאלצו להסתדר מול האלופה בחסרון מספרי לאורך מרבית דקות המשחק.

"מבחינת התוצאה אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל מבחינת היכולת ומה שעשו השחקנים אנחנו מאוד מרוצים", סיכם המנג'ר אבי נמני, שהמשיך והחמיא: "צריך להסיר בפניהם את הכובע. הם עבדו קשה מאוד. ההגנה הייתה יוצאת מן הכלל. סגרנו טוב מאוד ויצאנו קדימה כשיכולנו. זה לא קל לשחק עם 10 שחקנים מהדקה ה-26 ואני חושב שמגיע כל הכבוד לשחקנים".

על ההסתגרותו של קבוצתו אחרי ההרחקה הוסיף נמני: "היינו בנחיתות של שחקן וגם לשחק עם 11 שחקנים נגד חיפה בקרית אליעזר זה לא קל. הסגירה שלנו הייתה פשוט מצוינת ואנחנו יוצאים עם הרגשה טובה ומאוד חיובית. אנחנו שמחים שקפילוטו חזר אחרי שכולם רמסו אותו בעקבות הדרבי. הוא שיחק מצוין ביחד עם שאר ההגנה. השחקנים הוכיחו שמכבי היא קבוצה מאוד חזקה והיא תהיה יותר חזקה בעתיד.".

על השיפוט אמר נמני: "גם אם היו טעויות שיפוט, זה לא יעזור לנו עכשיו ואין לנו מה לבכות על זה. אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה לצערי ואני שוב אומר, אנחנו לוקחים את הדברים הטובים מהמשחק והיו הרב כאלה. אחרי שראיתי בטלוויזיה אני אומר שוב שלדעתי לא היה פנדל, אבל זה בכלל לא משנה. השופט בא ושרק וזה מה שקובע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully