וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את מכבי ת"א 0:1

מכבי חיפה התגברה על משחק רע, ונהנתה מהחלטות שיפוט מפוקפקות כדי לנצח את מכבי ת"א 0:1, ולשמור על הפער

מכבי חיפה ניצחה הערב (שני) את מכבי תל אביב 0:1 במשחק שסגר את המחזור ה-26 בליגת העל, ושמרה על פער של 11 נקודות מהשניה הפועל תל אביב. כשארבעה מחזורים נותרו עד לסיום הסיבוב השני וקיצוץ הנקודות, מחזיקה האלופה בפער משמעותי על הטוענת לכתר כשלא נותרו לו משחקים מול הקבוצות הגדולות בסיבוב הזה.

שלומי ארבייטמן שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ניר חורי
שער מספר 23 שלו העונה. שלומי ארבייטמן/ניר חורי

בסיבוב הקודם הייתה זו מכבי תל אביב שהנחילה לחיפה את הפסדה הראשון העונה והיחיד מבין שניים עד עכשיו. במהלך המשחק נראה היה שאותו משחק בבלומפילד לא יצא לשחקניו של אלישע לוי מהראש, ולמזלם הגיע הרחקתו של עמנואל מאיוקה בדקה ה-29. בעיטה קטנה של חלוץ מכבי תל אביב לעברו של דקל קינן הספיקה כדי ששופט הקו יתרשם מהנפילה המבויימת של בלם מכבי חיפה, וסידרה לירוקים יתרון מספרי בשלב מוקדם. עד לדקה ה-82 נראה היה שזה לא ממש עזר לה, אבל אז הגיעה נפילה מוגזמת נוספת, הפעם של יניב קטן ברחבה, כדי שחיפה תזכה בפנדל. הפעם באמת הייתה דחיפה של רוני גפני, אבל לא מעט שופטים אחרים היו מתעלמים. השופט הגרמני גראפה החליט ללכת עם ספר החוקה, ושלומי ארבייטמן (בנסיון בעיטה שני ומוצלח) סידר למכבי חיפה את ה-0:1 הקטן, שיכול להיות משמעותי מאוד במירוץ לעבר השמירה על התואר.

עבור מכבי תל אביב, זה היה המשחק הרביעי ברציפות ללא ניצחון, כאשר קבוצתו של אבי נמני השיגה רק נקודה אחת מ-12 אפשריות. היא נותרה אמנם במקום השלישי, אבל כעת כבר ברור שהיא לא תוכל להתקדם גבוה יותר בעונה הנוכחית. מכבי חיפה שמרה על אותו פער מרשים של 11 נקודות מהפועל תל אביב.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה מופל ברחבה. ניר חורי
רגע של מחלוקת. קטן מופל ברחבה וזוכה בפנדל/ניר חורי

מהלך המשחק

דקה 9 - יניב קטן הרים כדור חופשי מצד שמאל, לירן שטראובר יצא גרוע ופספס אותו, אבל למזלו אף שחקן ממכבי חיפה לא היה בקרבת השער כדי לדחוק פנימה.

דקה 17 - ליאור ז'אן ניסה להפתיע את ניר דוידוביץ' עם בעיטה מ-35 מטרים, שוערה של מכבי חיפה הדף לקרן.

דקה 21 - יניב קטן פרץ מצד שמאל והקשית כדור נהדר לכיוונו של שלומי ארבייטמן במרכז הרחבה, אלא שהשני פספס אותו.

דקה 29 - מכבי תל אביב נשארה בעשרה שחקנים אחרי שהשופט הגרמני הרחיק את עמנואל מאיוקה. חלוצה של מכבי תל אביב נתן בעיטה קטנה לדקל קינן תוך כדי תנועה ללא כדור, בלמה של מכבי חיפה ביים נפילה וכל זה הספיק לשופט הקו לעדכן את השופט הראשי בעבירה חמורה.

דקה 43 - הזדמנות נהדרת למכבי חיפה. ליאור רפאלוב פרץ לרחבה מצד שמאל, עבר שחקן הגנה ובעט חזק מעל למשקוף.

דקה 64 - כדור חופשי למכבי תל אביב ממרחק של 35 מטרים, אנדריי קומאץ' בעט החוצה.

דקה 71 - ג'ון קולמה הכניס כדור נהדר לשלומי ארבייטמן, שעצר עם החזה ועמד חופשי מול השער כדי לבעוט חזק ממצב נוח, שטראובר הדף לקרן.

דקה 78 - יניב קטן הרים כדור מצד ימין לתוך הרחבה, טשיירה זינק קדימה ובעט מעל למשקוף.

דקה 82 - מכבי חיפה זכתה בפנדל מפוקפק אחרי שגפני כביכול הפיל את קטן ברחבה. ארבייטמן דייק מהנקודה הלבנה, אבל השופט קבע בעיטה חוזרת. ארבייטמן חזר ובעט לאותה פינה בדיוק כדי להכניע את שטראובר ולקבוע 0:1 למכבי חיפה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי (עלי עוסמאן, 46), ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, שלומי ארבייטמן (ישראל זגורי, 89), ולדימיר דבאלישווילי (סאדאת בוקארי, 65)

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונאלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, תמיר כחלון (איליה יברויאן, 76), ליאור ז'אן, אנדריי קומאץ (מאור בוזגלו, 86), שרן ייני, יוסי שבחון (יובל אבידור, 86), עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully