וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פו: "כנראה שהגיל משפיע על בוסטון"

פורוורד קליבלנד עקץ את חבריו לשעבר: "ההגנה לא דומה לזו שהייתה בעונת האליפות". נאש ציין 1,000 הופעות ב-NBA

האוהדים של פיניקס סאנס שרקו בוז כשהקבוצה בחרה את סטיב נאש ב-1996. הלילה (בין ראשון לשני) הם קיבלו עוד הוכחה עד כמה הטעות שלהם הייתה גדולה לפני 14 שנה, כשהרכז הקנדי רשם את ההופעה ה-1,000 שלו ב-NBA בניצחון של פיניקס 106:120 על ניו אורלינס. נאש, שקלע 13 נקודות ומסר 12 אסיסטים, הפך בכך לכדורסלן הפעיל העשירי שרושם את ההישג המרשים הזה.

"זה הישג בלתי ייאמן", החמיא מאמן הסאנס אלבין ג'נטרי לנאש, שכזכור שיחק גם שש עונות בדאלאס בין 1998-2004. "480 או 500 ההופעות של נאש כאן מרגישות כמו 650 בהתחשב בקצב בו הוא שיחק בשש השנים האחרונות. כל הדברים שהוא עשה בקבוצה וכל מה שביקשנו ממנו והוא יישם. נאש עבר מרחק עצום בפיניקס". גם חתן השמחה עצמו התרגש: "זה מדהים. חלק ממני מרגיש זקן, אבל אם מישהו היה אומר לי בגיל 15, 16, 17, שארשום 1,000 הופעות ב-NBA הייתי הופך למאושר".

השחקן שהכי נהנה מהמסירות של נאש הוא אמרה סטודמאייר, שקלע הלילה 36 נקודות ואסף 12 ריבאונדים ב-30 דקות משחק בלבד בדרך למשחק רביעי מתוך חמישה בהם הוא קולע לפחות 30 (כשגם המשחק בו קלע פחות היה מול הלייקרס, בו קלע 29). סטודמאייר חזר לאחרונה אחרי פציעה ארוכה בעינו והוא טוען שהוא החלים לחלוטין. "זו התקופה הכי ארוכה בה הייתי מחוץ לכדורסל", אמר הפורוורד, "חזרתי בכושר טוב ואני מרגיש פנומנלי. המהירות שלי חזרה וגם האייקיו של המשחק, הכול 100 אחוז, אז אני מרגיש נפלא".

במשחק נוסף שנערך הלילה ניצחה קליבלנד 93:104 את בוסטון בשיחזור של חצי גמר המזרח מ-2008. הקאבס נהנו מעוד ערב ענק של לברון ג'יימס, שקלע 30 נקודות, אסף שמונה ריבאונדים, מסר שבעה אסיסטים והוסיף שתי חטיפות ושלוש חסימות. קינג ג'יימס התייחס לפציעה בעינו שנגרמה ממפגש עם קווין גארנט במהלך המשחק. "כואב לי הראש. היה לי מזל שיכולתי לסיים את המשחק", אמר ג'יימס שקלע 24 מתוך 30 הנקודות שלו במחצית השנייה.

הקאבס שמרו את בוסטון על אחוזים גרועים במחצית השנייה, כשהם קולעים רק 10 מתוך 41 הזריקות. "היינו אדירים בהגנה ברבע הרביעי", אמר ג'יימס, "הרבע האחרון הוא הזמן שלנו, בו אנחנו מעלים את רמת האגרסיביות שלנו. זה בדיוק מה שעשינו גם הפעם". המשחק המצוין של ג'יימס העמיד אותו על ממוצע של 30.4 נקודות במשחקים מול בוסטון, כשיש רק שחקן אחד עם מאזן טוב יותר - מייקל ג'ורדן.

למרות ההופעה הגדולה של ג'יימס, בחר מאמן בוסטון דוק ריברס להחמיא דווקא לשחקן אחר של הקאבס. "היה שחקן אחד ששלט במשחק לחלוטין וזה אנדרסון ורז'או", אמר ריברס על השחקן שקלע 17 נקודות וקלט 10 ריבאונדים, "כדורים חוזרים, פעילות, להיכנס לנו מתחת לעור, הוא עושה את מה שהוא צריך לעשות. הוא פשוט תיסכל אותנו, הוא היה כל כך פעיל והזיז את הרגליים בזמן שאנחנו לא עשינו את זה".

הביקורת על בוסטון הגיע דווקא מכיוון לא צפוי, לאון פו, שזכה עם הסלטיקס באליפות לפני שנתיים והיום משחק בקליבלנד. "ההגנה שלהם לא דומה לזו שהייתה בקבוצה שזכתה באליפות", אמר פו שקלע שש נקודות, "כשאנחנו זכינו, זה לא נראה כך. הרוטציה שלהם איטית והם לא יוצאים לקלעים ולא סוגרים כמו שאנחנו עשינו. אני לא יודע אם הם לא מתאמצים מספיק או שזה פשוט הגיל שמשפיע עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully