וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ביג בלו ומורדי יהודה בחצי הגמר

הירושלמים גברו על מודיעין 30:42, המורדים הכניעו את חיפה 20:46 ושתי הקבוצות יפגשו את תל אביב והקינגס בהתאמה

משחקי הוויילד קארד בליגת התאקל בישראל נערכו בסוף השבוע האחרון, כששתי המדורגות הגבוהות ניצחו והצדיקו את יתרון הביתיות שלהם. במשחק הווילד קארד הראשון, המורדים מיהודה ניצחו את ריל האוסינג חיפה 20:46, ויפגשו את מייקס פלייס תל אביב בחצי הגמר. המורדים נתנו את הטון כבר מתחילת המשחק, והובילו 0:16 בסיום המחצית הראשונה. טאצ'דאונים של ברדשבסקי וביילי לא עזרו בסופו של דבר לחיפאים, והם סיימו את העונה עם רצף של שישה הפסדים.

המשחק השני של הוויילד קארד הפגיש את ביג בלו ירושלים עם דנסינג קאמל ממודיעין. ביג בלו הצליחה להעפיל למשחק חצי הגמר ותשחק בדרבי ירושלמי מול פאפגאיו קינגס. ירושלים ניצחה את מודיעין 30:42, במשחק שהיה בשליטה מלאה של ביג בלו מתחילתו ועד סיומו. מודיעין לא הגיעה למשחק וביג בלו ניצלו זאת וברחו ל-6:36 במחצית. דנסינג קאמל עוד הצליחו לחזור במחצית השניה, אך ההגנה של ביג בלו עמדה בכבוד מול ההתקפה המודיעינית וסייעה לה לעלות לשלב הבא.

עיני הליגה נשואות למשחקי חצי הגמר שייערכו השבוע. ביום שישי בצהריים (12.00) ייפגשו באצטדיון קראפט בירושלים ביג בלו והקינגס, ובמוצ"ש (21.00) תארח מייקס פלייס תל אביב, שסיימה את העונה במקום הראשון, את המורדים מיהודה במגרש האימונים של הפועל תל אביב, לקרב על מקום בגמר ליגת התאקל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully