וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מנסה לשנות את מועד גמר היורוקאפ

15.3.2010 / 10:42

אחרי ההעפלה לשלב ההצלבה, פנתה הקבוצה ליול"ב בעקבות התנגשות המשחק עם ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל

הפועל ירושלים הפסידה אמש (ראשון) לעירוני נהריה 102:99 בתום הארכה, אך מסתבר שהצרות של האדומים לא נגמרות על הפרקט בליגת העל. למרות שמשחקי ההצלבה של היורוקאפ מול אלבא ברלין עדיין לא נערכו, מנסים בימים האחרונים ראשי המועדון להוזיז את מועד גמר היורוקאפ שיערך בויטורה, שנקבע ל-18 באפריל, ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. בקבוצה מקווים כי לא יאלצו על ידי הנהלת היול"ב לשחק במהלך יום הזיכרון, אך עד עתה לא קיבלו אישור על דחיית המשחק ביום אחד לערב יום העצמאות.

"אנחנו יודעים, אנחנו מנסים לטפל בזה, וכרגע עוד אין בשורה בעניין", אמר בתגובה הבוקר יו"ר הפועל ירושלים דני קליין לוואלה! ספורט, "אנחנו נקבל החלטה, קודם כל נעפיל לשם ואז נקבל החלטה. אנחנו ערים ומודעים לבעיה, אך מעבר לזה אין מה לעשות. גם בצד השני אמרו שקודם כל שנעפיל לשם ואז יחשבו מה לעשות". גורמים המקורבים לקבוצה אמרו הבוקר כי נעשים מאמצים כבירים לשנות את מועד המשחק, וזאת בשל הקשר ההדוק שיש למועדון עם השכול והכאב. שני יציעים באולם מלחה קרויים על שמם של האחים אלעד ואמיר הירשנזון ז"ל, שנהרגו בעת שירותם הצבאי.

כזכור בשנת 1991 שיחקה מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור מול ברצלונה בערב יום הזיכרון והובסה 101:67, משחק שנכנס לזיכרון כאחד האירועים החשוכים בתולדות המועדון. בירושלים יעשו מאמץ על מנת לא להגיע לסיטואציה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully