וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדס: "מסי יכול להיות הכדורגלן הטוב בהיסטוריה"

שוער ברצלונה שיבח את חברו אחרי השלושער מול ולנסיה. לאפורטה: "הוא פשוט גאון". פלגריני: "אהבתי את סגנון המשחק"

משחקיהן של ברצלונה וריאל מדריד אמש (ראשון) עמדו בסימן הופעות אישיות פנומנליות של שני שחקני נבחרת ארגנטינה, גונזאלו היגוואין וליונל מסי, שכבשו שלושער כל אחד וסידרו לקבוצות שלהם ניצחונות מרשימים. בארסה הביסה 0:3 את ולנסיה, ריאל נעזרה גם בשער של כריסטיאנו רונאלדו בדרך ל-1:4 בחוץ מול ריאל ויאדוליד.

מי שיכול בהחלט לנשום לרווחה אחרי אתמול הוא מאמן הבלאנקוס מנואל פלגריני, ששיחרר אנחת רווחה בסיום כשראה את קבוצתו חוזרת למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף על הקטאלנים. "זה ניצחון מאוד חיובי", אמר הצ'יליאני בסיום, "אהבתי את סגנון המשחק ואת הגישה של השחקנים שלי. עדיין יש מה לשפר, אבל כמות הכיבושים של הקבוצה בהחלט מעודדת אותי". על היגוואין, שהתגבר על קיתונות הביקורת אחרי משחק ההדחה מול ליון והתקרית עם כריסטיאנו רונאלדו, אמר המאמן: "הוא סתם ספג ביקורת על התנהגות אנוכית, היגוואין מעולם לא הרים את האף. הצוות המקצועי עומד מאחוריו".

גם מגן ריאל מדריד סרחיו ראמוס התייחס לסוגיה העדינה. "באופן וודאי עכשיו מסתיימת סוגיית היגוואין - רונאלדו", אמר הספרדי, "מעולם לא היה דם רע ביניהם או בין אחד מהם לשאר הקבוצה". על המשחק עצמו שהגיע אחרי שבוע קשה בו הודחה הקבוצה מליגת האלופות אמר ראמוס: "טוב שניצחנו כאן, מפני שזה מגרש שאנחנו תמיד נתקעים בו. ההדחה מליגת האלופות הייתה מכה קשה בשביל כולנו ואני שמח שהצלחנו לחזור לעצמנו היום ולזכות בשלוש הנקודות".

מסי עצמו דווקא מפרגן לחברים

גם בברצלונה האווירה, איך לא, מצוינת עם הניצחון הגדול, שהגיע שבוע אחרי התיקו המאכזב באלמריה ושלושה ימים לפני משחק הגומלין מול שטוטגרט בליגת האלופות. נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה התלהב מההופעה של מסי: "הוא גאון והמשחק היה נהדר, ספקטקולרי. היום, מסי ראוי לכל השבחים". לאפורטה התייחס גם לניצחון החשוב מול ולנסיה, השלישית בטבלה. "הניצחון הזה נולד בסבל, מפני שולנסיה שיחקה מצוין. המשחק הזה הוא עדות לשחקן שהוא גאון, אבל גם בעל אופי חזק. מסי הוא כישרון שמהווה דוגמה לילדים". לאפורטה נשמע זהיר לקראת הגומלין מול שטוטגרט השבוע: "אנחנו חייבים לכבד את היריבה, והניצחון של ליון מוכיח שליגת האלופות מאוד תחרותית. נהיה חייבים להיות מאוד מאוד זהירים כדי שזה לא יקרה גם לנו".

אחרי אימון הבוקר ערכה האלופה מסיבת עיתונאים, בה הגיע תורו של השוער ויקטור ואלדס לשבח את מסי. "כבר עכשיו הוא השחקן הטוב בעולם, אבל הוא יכול להיות הכדורגלן הטוב בהיסטוריה", אמר השוער. "עם זאת, אני לא חושב שהקבוצה שלנו תלויה בו, כי יש לנו שחקנים אחרים עם איכויות גדולות".

גם אדריכל הניצחון עצמו, ליונל מסי התייחס לניצחון החשוב. "במחצית השנייה השתפרנו מאוד, לחצנו והנענו את הכדור", "כולם בחדר ההלבשה יודעים את החשיבות שלהם. הנרי ממש עזר לנו בעבודה שלו, בתשוקה ובלחץ שהוא יודע להפעיל. הוא בהחלט שינה את המשחק".

ג'רארד פיקה היה קצת יותר משוחרר ממסי. "הגישה שלנו הייתה נהדרת", אמר הבלם, "היינו מאוד אגרסיביים ושלטנו במשחק לגמרי במחצית השנייה". פיקה התייחס גם ליריבות ראש בראש שצפויה לבלאוגראנה עד תום בעונה עם ריאל מדריד: "הם לא ייאבדו עוד הרבה נקודות, אז אנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים שלנו".

עדכון ראשון: 10:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully