וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לסיבוב השלישי באינדיאן וולס

הישג מצוין לטניסאי הישראלי (72 בעולם), שניצח את ראדק סטפאנק הצ'כי (17 בעולם) 4:6, 6:1, 2:6. בסיבוב הבא: רוברדו

דודי סלע מתחיל לחזור לעצמו. המחבט הבכיר של ישראל, שסבל מכושר לא טוב לאחרונה והידרדר בדירוג העולמי, רשם הלילה (בין ראשון לשני) הישג מצוין, כשניצח את הצ'כי המנוסה ראדק סטפאנק (17 בעולם) 4:6, 6:1, 2:6 ועלה לסיבוב השלישי בטורניר אינדיאן-וולס היוקרתי (משטח קשה, סך פרסים 3.64 מיליון דולר).

בסיבוב הבא יפגוש סלע (72 בעולם) יריבו מוכר, טומי רוברדו הספרדי (18 בעולם). לסלע יש מאזן מצוין של 0:3 לאחר שניצח אותו בווימבלדון, מיאמי ובייג'ינג. בעלייתו לסיבוב השלישי הבטיח לעצמו סלע פרסי זכייה של 21,300 דולר ו-45 נקודות דירוג. במידה ויעבור את רוברדו, עשוי סלע לפגוש את המדורג מספר אחת בעולם רוג'ר פדרר, שצריך לעבור בדרך את מרקוס בגדאטיס.

רוג'ר פדרר, המדורג 1 בעולם, עלה אף הוא לסיבוב השלישי, לאחר שניצח את הרומני ויקטור האנסקו 3:6, 7:6, 1:6. פדרר יתמודד בסיבוב השלישי נגד הקפריסאי מרכוס בגדאטיס, שנמצא לאחרונה בכושר טוב וגבר על ארנו קלמנט הצרפתי בתוצאה 6:7, 1:6. אנדי רודיק צלח את המפגש עם הטייוואני יין-האסון לו וניצח אותו 4:6, 4:6. ג'יימס בלייק הדיח מהטורניר את הספרדי דויד פרר לאחר שניצח אותו 1:6, 4:6, והצטרף לבן-ארצו רודיק בסיבוב הבא. אנדי מארי הבריטי גבר על אנדראה ספי האיטלקי 4:6, 4:6.

* זוגות: אנדי רם ומיקאל לודרה העפילו לרבע הגמר מבלי לשחק, לאחר שיריביהם בסיבוב השני, הסרבים ינקו טיפסרביץ' וויקטור טרויצקי, פרשו. בסיבוב השלישי הם יפגשו את המנצחים בין רפאל נדאל ומארק לופז לבין פרננדו ורדאסקו ופליסיאנו לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully