וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 נק' ו-5 ריב' לעמרי כספי בניצחון סקרמנטו על מינסוטה

הישראלי עלה מהספסל ובעזרת רבע רביעי טוב סייע לקינגס לנצח 100:114 את הטימברוולבס. 29 נק' לטייריק אוואנס

לאחרונה אמר עמרי כספי כי הוא חייב להעלות הילוך, לאחר שאיבד את מקומו בחמישיית סקרמנטו. הלילה (בין ראשון לשני) הוא עשה צעד חשוב בעניין. הפורוורד הישראלי המשיך לעלות מהספסל, אך ניפק מספרים שהזכירו את העונה הנהדרת שעבר עד לחודש האחרון. כספי שיחק 18:30 דקות, בהן קלע 9 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 1 מ-1 לשלוש), הוריד 5 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים, איבד 2 כדורים וחטף פעם אחת. בכך, סייע הישראלי לקינגס להשיג ניצחון ביתי בתוצאה 100:114 על מינסוטה טימברוולבס. היה זה ניצחונה השני של סקרמנטו בששת משחקיה האחרונים והיא עלתה למאזן של 23:44. מינסוטה, אחת הקבוצות הגרועות ב-NBA, הידרדרה למאזן 53:14.

כוכב המשחק מבחינת סקרמנטו היה טייריק אוואנס, שכמעט הצליח לרשום טריפל-דאבל שני בחמישה ימים, כשקלע 29 נקודות, מסר 11 אסיסטים והוריד 9 ריבאונדים. "ידעתי שהייתי קרוב, תקפתי וניסיתי להשיג טריפל-דאבל", אמר אוואנס על העובדה שחסר כדור חוזר אחד כדי לרשום הישג אישי מרשים.

כספי לא שיחק ברבע הראשון, בסיומו הוליכו הקינגס 28:32 בזכות אוואנס, שלהט עם 12 נקודות. כספי פתח ברבע השני, ועלה על לוח הקלעם 2 דקות לאחר תחילתו כשצלף שלשה. בהמשך הזין כספי את ג'ייסון תומפסון בשני אסיסטים, אנדרס נוצ'יוני תרם בהתקפה, והקינגס ברחו ל-49:64 במחצית. את הרבע השלישי כולו בילה כספי על הספסל, וצפה בקארל לאנדרי מסייע למלכים להגדיל את יתרונם עד ל-61:94 בסיום 36 דקות משחק.

גמור? ככה זה היה נראה, אבל רבע רביעי נורא ומביש של סקרמנטו, לצד התעוררות של ווין אלינגטון, רמון סשנס ואל ג'פרסון סייע לוולבס לחזור למשחק, ולצמק עד למינוס 14 בסיום. כספי שיחק לאורך הרבע הרביעי, שהחל כגארבג'-טיים והסתיים עם קצת מתח בארקו ארינה, ואלמלא משחק טוב שלו באותן דקות, כולל 6 נקודות, הקינגס היו נגררים לדקות אפילו מותחות יותר בסיום. הבאזר עצר את התמוטטות הקינגס ואת ריצת מינסוטה, וקבע ניצחון 100:114 למאמן פול ווסטפאל ושחקניו.

ג'ייסון תומפסון סייע לאוואנס וכספי עם 15 נקודות ו-8 כדורים חוזרים, נוצ'יוני הוסיף 12 מהספסל, דונטה גרין קלע 19 והוריד 8 כדורים חוזרים, ולאנדרי הוסיף 13 ו-6 ריבאונדים לקינגס. אל ג'פרסון הוליך את הוולבס עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, ווין אלינגטון קלע 15 מהספסל וריאן גומז הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully