וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "שמח שכדיר בצד שלנו"

14.3.2010 / 22:31

מאמן גלבוע/גליל החמיא לשחקן שלו, והוסיף: "הוא כבר ברמות הגבוהות". יאור: "נצטרך לנצח ארבעה מחמשת המשחקים הבאים"

בהפועל חולון התעסקו בימים האחרונים בעיקר סביב השמועות על הבעלים האפשרי שיצטרף למועדון. הערב (ראשון) זכו אוהדי הקבוצה לראות ולפגוש אותו, כשאהרן בורנשטיין, איש העסקים האמריקאי, נכח ביציע, אבל לצערם ולצערו, זה נגמר בהפסד כואב להפועל גלבוע/גליל, 72:67. קבוצתו של דורסמן היתה חזק בתמונה לאורך כל המשחק, אבל לא הצליחה להשתלט על המשחק, וההפסד משאיר אותה בחלק התחתון של הטבלה.

"היתה מלחמה גדולה"

מנגד, בלגבוע/גליל נשמו בסיום הערב לרווחה. הקבוצה נראתה רע מאוד במחזור הקודם והובסה ללא קרב למכבי תל אביב, אבל הערב, למרות תנאי האולם הלא פשוטים, הצליחה לצאת קבוצתו של קטש עם היד על העליונה. מאמן הקבוצה, עודד קטש, אמר לאחר הניצחון: "היה קשה וחם לשחקנים משתי הקבוצות. היה ברור לנו שהמשחק יתפתח בצורה כזו. חולון משחקים עם הרבה מוטיבציה ואגרסיביות בבית. היה קשה לנו, אבל נכנסו למשחק עם הרבה רצון".

את איש כבר לא מפתיעה הופעה נהדרת של אלישי כדיר העונה. שחקנה הישראלי של גלבוע/גליל כבר הוציא את קבוצתו ממספר מצבים לא פשוטים, והיה היחידי שתפקד מול מכבי בשבוע שעבר. הערב הוא היה הסיבה שהאורחים יצאו עם הניצחון ביד. "אין מה להתפעל מאלישי", אמר קטש בסיום. "הוא כבר שם, ברמות הגבוהות. הוא הגיע השנה הרבה יותר בוגר ומכוון ומפה זה רק יכול להמשיך הלאה. אנחנו מאוד שמחים שהוא בצד שלנו".

למרות שספגה קנס בשבוע שעבר על אי התייצבותו של המאמן מיקי דורסמן למסיבת העיתונאים בסיום המשחק, גם השבוע דורסמן לא נשאר, ואת מקומו תפס עוזר המאמן אבנר יאור: "ברמת ההגנה עשינו עבודה טובה, אבל לא באחוזי הקליעה. הייתה מלחמה גדולה, ומאמץ של השחקנים. אבל זה לא הספיק. אנחנו צריכים להסתכל קדימה על מה שנשאר לנו, אנחנו יודעים שנצטרך לנצח ארבעה מחמשת המשחקים כדי להכנס לפלייאוף וזה הרצון שלנו. חולון מינואר חייבת לנצח כל משחק, התחלנו את העונה רע מאוד, אבל כל השחקנים יודעים מה צריך לעשות, המטרות ברורות. אני מקווה שנצליח לעמוד בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully