וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ההגנה הייתה מחרידה"

הפועל ירושלים המשיכה להיות חסרת יציבות ושוב הפסידה בליגה. בירנבוים על הפסד ראשל"צ: "קיבלנו בעיטה בתחת"

יותם רונן

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: דורון שטיין

הפועל ירושלים אמנם עושה חיל באירופה, אבל בליגה היא הפסידה הערב (ראשון) פעם נוספת, השישית במספר העונה. המאמן גיא גודס לא חיפש תירוצים: "לא שמרנו, ברמת ההגנה הזו מזל שנהיה בכלל בפלייאוף. זה היה מחריד. בלתי אפשרי לנצח משחקים ככה, לא היינו מסוגלים לשמור על אף אחד. ידענו שהגבוהים שלהם קולעים מבחוץ אבל קיבלנו סלים בסוף השעון, לא סגרנו את הסל ונפלנו בכל פרמטר הגנתי".

אורי קוקיה הוסיף: "אין תירוצים, אנחנו כבר מספיק זמן בתוך העונה לשחק שני משחקים בשבוע. הסיבה היא לא אירופה אלא שפשוט לא שיחקנו מספיק טוב. נהריה היו ראשונים לכל כדור והראו איך משחקת קבוצה שנלחמת על החיים שלה".

מאמן נהריה יעקב ג'ינו סיכם את ההפתעה: "היינו ראשונים לכל כדור. יכולנו לסיים את זה לפני ההארכה אם לא היינו עושים טעויות. במשחק כזה צריך להסתכל על הצד החיובי, כל מי שעלה עשה הכל מבחינת משמעת. לא היינו מנצחים היום בלי הישראלים. יש לנו צוות משלים וטוב, הקבוצה היתה יוצאת מן הכלל".

שמיר: "טאקר הוסיף לנו עוד מימד"

"לא עמדנו באף אחד מהמפתחות שרצינו וקיבלנו בעיטה בתחת". כך סיכם הערב (ראשון) אפי בירנבוים את הפסדה החמישי בששת המשחקים האחרונים של מכבי ראשון לציון, הפעם תבוסת 97:74 לבני השרון.

אפי הוסיף: "קשה לי להסביר את זה כי מבחינה מנטלית חשבנו שנראה הרבה יותר טוב, וזה לא קרה. כמעט בכל פרמטר במשחק לא היינו שם, לא הגנה לא התקפה, לא אגרסיביות ולא נחישות. צריך לנצח, צמרת או לא צמרת, נהריה ניצחה את ירושלים".

לקבוצה מהשרון היה זה ניצחון ראשון אחרי ארבעה הפסדים רצופים והמאמן דן שמיר אמר: ""התייחסנו למשחק הזה כמו ראשון באותה מידה, גם הם מאוד רצו את המשחק. אני שמח שתרגמנו את משחק ההגנה שלנו להרבה נקודות קלות ושמרנו על אינטנסיביות. בהרבה משחקים לא הגדלנו את הפער ברבע השלישי, אני שמח שהיום ידענו לעשות את זה אחרת".

שמיר התייחס גם להגעתו של פי ג'יי טאקר, שהיום קלע 19 נקודות והוריד 10 ריבאונדים: "זו תוספת שנותנת לנו עוד איזה מימד. אני לא אתבייש להחמיא לו כי מהקצת שאני מכיר אותו אני יודע שזה לא ישפיע עליו לרעה. איך שהוא עובד, המבט בעיניים והתשוקה במשחק, אני מבין מה חולון עשו לפני שנתיים".

אשכנזי: "הקהל נהנה וזה הכי חשוב"

מכבי חיפה התבססה הערב במקום השני אחרי ניצחון 75:89 על ברק נתניה במשחק צמרת. ג'סי פלוט רוסה, שקלע 6 מ-8 מחוץ לקשת בדרך ל-22 נקודות, הסביר את היכולת שלו: "המאמן אמר לי שאם יש לי זריקה פנויה לזרוק. כל העונה אני עובד על זריקות שלוש, רק חיכיתי לאור ירוק מהמאמן ועכשיו הוא נתן לי להתחיל לשחק. המטרה שלנו היא להגיע למקום השני, אבל אנחנו הולכים משחק-משחק".

אבי אשכנזי הוסיף: "אנחנו צוברים ניצחונות, שומרים על הביתיות, הקהל נהנה מהמשחק וזה הכי חשוב. אני מרוצה מאוד כי הרוטציה התרחבה ויש הבנה של השחקנים לגבי חלוקת הדקות. הפלייאוף זה סיפור חדש כך שהכל יכול לקרות שם. אני לא רואה הבדלים גדולים בין רוב הקבוצות ונצטרך להגיע לשיאנו".

אריק אלפסי: "אני חושב שעשינו הרבה טעויות הגנתיות. חזרנו למשחק וירדנו למינוס חמש אבל לא שיחקנו חכם. נתנו לחיפה לעשות סלים קלים אבל שיחקנו מול קבוצה מאומנת ומאוד אגרסיבית. הם השאירו אותנו על אחוזים מאוד נמוכים מכל הטווחים ומצד שני הם קלעו בחמישים אחוז משלוש. אנחנו רוצים לסיים ברביעייה הראשונה וזה יהיה לא פשוט"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בורגר: "פירקנו להם את המשחק"

מי שהשיגה הערב ניצחון יפה וחשוב הייתה עירוני רמת גן, שאמנם נותרה במקום האחרון בגלל התוצאות האחרות, אבל הוכיחה פעם נוספת שהיא רחוקה מלומר נואש בקרבות ההישרדות. הקבוצה של יניב בורגר גברה 80:88 על עירוני אשקלון בחוץ והשיגה את שתי הנקודות למרות איבוד של יתרון גדות ודו ספרתי.

"אני לא חושב שהנפילה בסוף זה משהו שקשור לדבר מקצועי. אני לא יודע אם זה סימפטום של קבוצה צעירה. זה קרה לנו גם בשבוע שעבר כשהמשחק היה צמוד. אני צריך לבדוק מה בצד המנטלי קורה לנו ברבע האחרון", התייחס בורגר לרבע האחרון הלא טוב של קבוצתו, "פירקנו להם את המשחק וטולברט עשה סלים של שחקן גדול ברבע האחרון. לא ציפיתי שזה יהיה קל".

איציק אוחנון, שרשם משחק שיא של 20 נקודות, הוסיף: "הגענו מאוד מוכנים למשחק הזה, הצוות המקצועי עשה עבודה מדהימה. ידענו לאן אנחנו הולכים בהתקפה ובהגנה. שלושה רבעים עשינו עבודה מדהימה. הקטע של הרבע הרביעי זה משהו מנטלי. לא יודע מי חשב שכבר ירדנו".

אריאל בית הלחמי, שאשקלון שלו ניצבת בודדה באמצע הטבלה, בין חבורת הצמרת לחבורת התחתית, אמר: "אני לא יודע איפה היינו במשך שלושת הרבעים הראשונים. ההפרש היה נורא גדול וגם המאמץ בסוף לא הספיק לנו. זה הפסד מאוד מאכזב ואני לא מקבל אותו בשוויון נפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully