וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: 2 מדליות ארד לישראל

נטע ריבקין זכתה לראשונה בקריירה במדליה בתרגיל הכדור בסבב גביע העולם. פילנובסקי, מנבחרת הנערות, זכתה בחבל

המתעלמת האומנותית נטע ריבקין זכתה לראשונה בקריירה שלה במדליית ארד במסגרת סבב גביע העולם. זה קרה היום (ראשון) בסבב גביע העולם בפורטימאו, פורטוגל. המדליה השנייה שייכת לוויקטוריה פילנובסקי, מנבחרת הנערות שזכתה במדליית ארד באותה תחרות, כאשר גם עבורה זו מדליה ראשונה. עבור ישראל זו מדליה ראשונה בקטגורית הנערות בסבב גביע העולם.

ריבקין זכתה במדלית הארד בתרגיל הכדור, אחד מהגמרים אליהם עלתה. בשני הגמרים האחרים היא סיימה במקום השישי בחבל והשביעי בחישוק. אירה ריסנזון עלתה אף היא לשלושה גמרים. בחישוק היא סיימה במקום הרביעי והייתה קרובה למדליה. בסרט היא סיימה במקום השישי ובכדור בשמיני.

ויקטוריה פילנובסקי זכתה במדליית הארד בקטגוריית הנערות בתרגיל החבל. בגמר הכדור שאליו אף עלתה, היא סיימה חמישית. ויקה מרדר, אף היא בקטגוריית הנערות, עלתה לגמר באלות וסיימה חמישית. הישגים טובים מאוד עבור הבנות הישראליות, בהתחשב בעובדה שבתחרות נכחו 22 מדינות מהטובות בעולם. בנות הנבחרת הקבוצתית בוגרות של ישראל סיימו במקום הרביעי.

מאמנת הנבחרת נטשה אסמולוב אמרה: "כל הצוות כאן מרוצה מהתוצאות ומהתצוגה של הבנות. זו תחרות מוצלחת מאוד וחשובה בדרך לאליפות אירופה. חזרנו עם שתי מדליות ושתיהן היסטוריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully