וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמרעף: מכבי תל אביב עלתה ל-0:1 בסדרה נגד מטה אשר

הצהובים שמרו על הבית לאחר 1:3 במשחק הראשון. בר נצר: "רציתי שננצח 0:3". הילמן: "מקווה לשחק בחו"ל בשנה הבאה"

מחזיקת הגביע והדאבליסטית ברציפות בשנתיים האחרונות, מכבי תל אביב, עלתה היום (ראשון) ליתרון 0:1 מול הפועל מטה אשר במסגרת הגמרעף. הצהובים ניצחו 1:3 במשחק הראשון בסדרה של הטוב מ-5 משחקים, בניסיון לזכות בדאבל שלישי ברציפות ולהשוות את השיא של המעפיל.

מטה אשר היתה במשחק בדיוק בשתי המערכות הראשונות, בראשונה היא הפסידה 25:21, בשנייה הקבוצה הצפונית הפתיעה כשהצליחה לנצח 28:30, אלא שמעבר לזה היא כבר לא יכלה לתת. אריאל הילמן, שון פייגה, מארק אפרון והאחרים היו גדולים על מטה אשר. מכבי ניצחה את שתי המערכות הנותרות 18:25 ו-17:25 כדי להשלים 1:3 במשחק כולו.

המשחק השני בסדרה יתקיים ביום חמישי בשעה 17:00 באולם בנעמן. מטה אשר, שסיימה את הליגה במקום השני, תקווה להשיג ניצחון ולאזן את הסדרה, דבר שיהווה סוג של הפתעה, לאחר שמכבי סיימה את העונה הרגילה וסיימה את חצי גמר הפלייאוף תוך כדי שהיא לא מפסידה אפילו משחק אחד.

מאמן מטה אשר נעם כץ: "כנראה שאין לנו תשובה למכבי"

"אני סומך על האופי של השחקנים שלי", אמר בסיום המאמן המפסיד נעם כץ. "אני לא בא בטענות כי הם נתנו את המקסימום, אני סומך על החבר'ה שידעו ללמוד מהטעויות. ניסינו לעשות הכל מול מכבי וכנראה שאין לנו תשובה, אבל אני עדיין מאמין שבעזרת הקהל הביתי שלנו שיבוא ביום חמישי לעודד אותנו בבית נצליח לעשות משהו במשחק מספר 2 ולהישאר בסדרה".

זוהר בר נצר, מאמן הצהובים, גילה שיש לו תיאבון גדול ולמרות שכולם מסביבו מרוצים מהניצחון, הוא רצה וחשב שזה צריך להיות אחרת: "במערכה השנייה עשינו כמה טעויות רצופות ונתנו להם לנצח אותה. היה חשוב לי לנצח 0:3 אבל זה לא קרה. אני חושב שהם יכולים לקחת משחק, אם כן הסדרה עלולה להיות ארוכה. המשחק הבא סופר קריטי ויקבע לאן תלך הסדרה. אם מטה אשר תנצח אנחנו עלולים להיגרר לחמישה משחקים וזה סיפור אחר. ניצחון שלנו בחמישי ואפשר יהיה לגמור את זה ב-0:3".

המצטיין במשחק, אריאל הילמן, אמר: "באנו עם הרבה ביטחון, שמרנו על הביתיות ועכשיו צריך לנצח שם ולקחת את הסדרה. אני מקווה מאוד שבשנה הבאה אני לא אהיה כאן, אני אוהב את מכבי, אבל רוצה לשחק בחו"ל ואני מקווה שזה יצא לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully