וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בניגוד לאחרות, ליל מנצחת

מארסיי הצטרפה לקבוצות הצמרת שאיבדו נקודות עם 1:1 בטולוז. ליל עלתה למקום הרביעי בזכות 0:1 קטן על גרנובל

הסטטוס קוו שנשמר בליגה הצרפתית בשבת בעקבות תוצאות התיקו של בורדו, מונפלייה, אוקזר וליון, עשה שירות נהדר לליל, שעלתה הערב (ראשון) למקום הרביעי במרחק שתי נקודות מהפסגה, בזכות 0:1 קטן על גרנובל האחרונה. מארסיי יכולה הייתה להעפיל למקום השלישי, אך אכזבה עם 1:1 בטולוז. במשחק מרכז טבלה, ראן גברה 0:2 על ואלנסיין.

טולוז - מארסיי 1:1

מגמת איבוד הנקודות של קבוצות הצמרת בליג 1 לא פסחה גם על מארסיי. החבורה של דידייה דשאן פספסה הזדמנות פז לצמצם פערים, אבל גם הנקודה שהשיגה משאירה אותה חזק בתמונת הצמרת הצפופה והבלתי אפשרית. מארסיי שישית בטבלה, אבל רחוקה רק שלוש נקודות מבורדו. ברנדאו כבש ראשון למארסיי בדקה ה-30 כשדחק מקרוב לרשת לאחר בישול של מתיו ולבואנה. התשובה של טולוז הייתה מהירה. פאולו מצ'אדו איזן בבעיטה ממרחק וקבע חלוקת נקודות בסטדיום מוניציפל.

ליל - גרנובל 0:1

אחרי הניצחון היוקרתי על ליברפול בליגה האירופית, הקבוצה העייפה של רודי גרסיה עלתה בהרכב משני ובכל זאת השיגה את הנקודות מול נועלת הטבלה. האורחים היו הרבה יותר מסוכנים במחצית הראשונה, אבל לא כבשו ונענשו במחצית השנייה, כשבדקה ה-47 הבלם הסלובני בוסטיאן ססאר כבש לשערו הוא. ליל עולה למקום הרביעי, הודות להפרש שערים טוב מזה של ליון, והיא רחוקה רק שתי נקודות מהפסגה.

ואלנסיין - ראן 2:0

קרב מרכז הטבלה הסתיים בניצחונה השני ברציפות של האורחת, שחלפה על פני יריבתה ועלתה למקום השביעי. סילבן מארבו אחד ממצטייני העונה בליגה הצרפתית, העלה את ראן ליתרון בדקה ה-26. הגנאי אסמואה גיאן הכפיל בדקה ה-39, ואילו סיאקה טיאנה הורחק משורות ואלנסיין בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully