וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן לא מרימה ידיים

הקבוצה של יופ היינקס חזרה לנצח עם 2:4 על המבורג ונותרה במאבק האליפות. ברמן גברה בחוץ על הופנהיים 0:1

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון והפסד הליגה הראשון לנירנברג בשבוע שעבר (3:2), לברקוזן הגיעה למשחק הצמרת מול המבורג בידיעה כי רק ניצחון ישאיר אותה במרוץ לאליפות. יופ היינקס ראה בשבועות האחרונים את האקסית באיירן מינכן ואת שאלקה חולפות על פני קבוצתו, שמצידה הצדיקה את תגית הלוזרית והכינוי נברקוזן. המבורג מצידה איבדה גובה בשבועות האחרונים ויצאה ממאבק האליפות, אך החבורה של ברונו לבאדיה, שפגש את קבוצתו לשעבר, לא מוותרת על המקום השלישי והכרטיס למוקדמות האלופות.

אחרי 22 דקות ניצל סטפן קיסלינג מסירת עומק של טרנקילו ברנטה והעלה את לברקוזן ליתרון עם שערו ה-15 העונה, שהחזיר אותו לראש טבלת המבקיעים. התשובה של המבורג הגיעה כעבור 10 דקות כשזה רוברטו, עוד אקס לברקוזן, ניצל יציאה איומה של רנה אדלר, הקפיץ מעליו מחוץ לרחבה וחגג שער ראשון מאז ה-31 באוקטובר. לברקוזן עלתה בסערה למחצית השנייה. בדקה ה-55 נגח ארן דרדיוק השוויצרי את ה-1:2 וכעבור שבע דקות השלים קיסלינג צמד עם עוד נגיחה לאחר בישול של רנאטו אוגוסטו.

הדקות האחרונות היו דרמטיות. כדור חופשי של פיוטר טרוכובסקי הפך לשער מצמק של דוד רוזנהאל בדקה ה-83, אך לברקוזן חזרה ל-2:4 כעבור דקה בלבד מרגלו של גונזלו קסטרו. הניצחון העלה את מאזנה של לברקוזן ל-53 נקודות, אחת פחות משאלקה ושלוש פחות מבאיירן. המבורג חמישית עם 43 נקודות.

הופנהיים - ברמן 1:0

הקבוצה של תומאס שאף אוהבת לשחק מחוץ למגרשה. אחרי ה-1:1 הנהדר במסטאייה של ולנסיה בליגה האירופית, רשמה הערב הקבוצה ניצחון חוץ שלישי ברציפות בבונדסליגה. אחרי 80 דקות מאופסות בישל דניאל ינסן לקלאודיו פיזארו את שערו ה-11 העונה. השער הנחיל להופנהיים הפסד ביתי שני ברציפות ואילו ברמן נדבקה לחבורת הצמרת במקום השישי ותיאבק עד תום העונה על הכרטיס לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully