וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את בני סכנין

למרות יכולת חלשה, באר שבע השיגה ניצחון ראשון בעידן ויקו חדד, 0:1 על סכנין, שם טוענים: "טעויות השיפוט חורגות מהנורמה"

הרוחות בבאר שבע התחלפו בשבוע שעבר בן רגע, כאשר משחק הבכורה של ויקו חדד על הקווים הסתיים עם 1:1 בבלומפילד מול מכבי תל אביב. ההחלפה של גיא עזורי, הודעת העזיבה של אלונה ברקת ומחאות האוהדים נשכחו בעקבות מפגן התמיכה המרשים של הקהל האדום, והערב (ראשון) השיגה ניצחון בכורה בעידן חדד, 0:1 על בני סכנין. ברק בדש הבקיע בפנדל בדקה ה-73 והקל מעט על החוויה הטראומטית במשחק הכל כך עלוב בווסרמיל. כעת באר שבע עם 35 נקודות במקום השביעי, רק שתיים פחות ממ.ס. אשדוד והכרטיס לפלייאוף העליון.

ללא מאור מליקסון הפצוע ודוד רביבו המושעה, באר שבע קיוותה לנצל את הביתיות כדי להתקדם לעבר הפלייאוף העליון. גיל בלומשטיין תופקד מאחורי אוהד קדוסי וברק בדש, אך מלבד שני ניסיונות עקרים מרחוק המארחים כלל לא איימו על השער. סכנין, מנגד, שלטה במרכז השדה והחזיקה יותר בכדור, אבל בקושי הגיעה לרחבה של טברטקו קאלה והסתפקה בהגבהות כדור מיותרות שהיוו אימון קל לטברטקו קאלה.

הקבוצה של מרקו בלבול השיגה חמישה ניצחונות רצופים עם הגעתם של שחקני הרכש, אך לאחרונה, מלבד שני ההפסדים במחזורים האחרונים, נראה כי הקסם פג ושוב בולטות לעין הבעיות הקשות במשחק ההתקפה. נסטייה צ'ה הוסיף יצירתיות וברור כי מדובר במנהל משחק מצוין, רק שאין לו באמת עם מי לשחק. מול אחת ההגנות החלשות בליגה, לא הייתה סיבה שהאורחים לא יעזו יותר וישיגו את השער שהיה משנה את המשחק. 17 דקות לסיום סכנין נענשה, כשנגיעת יד מיותרת של יא יא פטי הובילה לפנדל אותו כבש בדש, ובתוספת הזמן אף נפסל לה שער חוקי של פטי. בניגוד אליהם, 6,000 האוהדים המקומיים שהטריחו עצמם וסבלו במשך כל המשחק, לפחות יכולים לצאת עם חיוך ועוד שלוש נקודות.

מהלך המשחק

דקה 33: בשמחה ובששון, איום ראשון על השער. קדוסי קיבל כדור בקצה הרחבה והבעיטה שלו מ-14 מטרים אלכסונית חמקה החוצה.

דקה 37: בלומשטיין ניסה את מזלו מ-25 מטרים, אך הבעיטה הייתה גבוהה מדי.

דקה 46: אולי במחצית השנייה יהיה שינוי? הגנת סכנין הדפה כדור לעבר אופיר, שבעט שטוח לפינה וראה את מאיר כהן קולט. לפחות איום ראשון למסגרת.

דקה 73: גול! פטי נגע בכדור בידו ברחבה כשעלה לכדור גובה עם אדמו. השופט אדלר סימן לעבר הנקודה הלבנה, בדש ניגש ובעט בימין לפינה הימנית של מאיר כהן. 0:1 לבאר שבע.

דקה 81: גנאים הסתנן בין שני בלמי באר שבע, שלח רגל ארוכה ונעצר בקורה. קאסום יכול היה לבעוט את הריבאונד לרשת, אך העדיף למסור לגנאים שהיה בנבדל.

דקה 84: פטי ניסה לכפר על הטעות שהובילה לשער, אבל הבעיטה שלו מ-25 מטרים חלפה גבוה מעל השער.

דקה 90: קאסום הניף את רגל ימין וירה מצוין מ-15 מטרים, אך הכדור חמק מעט מעל המשקוף.

דקה 90+3: פטי קיבל כדור ברחבה וכבש, אבל השער נפסל בטענת נבדל שכלל לא היה. סכנין מקופחת בסיום.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, נדב קידר, דנילו מוריירה, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, משה אסולין (מוחמד אדמו, 46), יוסי אופיר, אביתר אילוז, גיל בלומשטיין (סיראז' נאסר, 65), אוהד קדוסי, ברק בדש (חנן פדידה, 80).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון (רן יצחק, 81), חאלד חלאיילה (אחמד קסום, 46), נסטייה צ'ה, לירן כהן, קאדו, ג'קו ערפאת (חאמד גנאים, 59).

בלבול: "שוב אנחנו מאבדים נקודות בגלל שופטים"

"בשביל לנצח משחק חייבים לחזור לעמדות מוצא, בשבוע שעבר היינו מחויבים יותר", הסביר מאמן הפועל באר שבע, ויקו חדד, בסיום המשחק. "היינו מבוהלים בחצי הראשון, אבל בחצי השני היה קצת יותר פרגון, קצת יותר מחויבות והיה בסדר. יכול להיות שעלינו עם עודף מוטיבציה, אבל עשינו חילוף ואני שמח שבסוף זה השתלם. אנחנו מכוונים גבוה. הפלייאוף העליון הוא בהישג יד ולשם אנחנו מכוונים".

מרקו בלבול, מאמן בני סכנין, שוב טען לקיפוח מצד השופטים: "שבוע שני ברציפות שאנחנו מאבדים נקודות בגלל החלטות שיפוט לא נכונות. כשפוסלים לך שער חוקי ואתה מקבל גול מפנדל שהקוון ראה אתה יוצא כעוס. בחצי הראשון שלטנו והיינו יותר טובים. תיקו היה משקף". בלבול המשיך לדבר על השיפוט: "הקוון הרים דגל בקלילות בגלל שזה בבאר שבע. אני לא רוצה לדבר על קיפוח, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח, יש שגיאות שיפוט קשות מאוד נגדנו".

על מטרות הקבוצה אמר בלבול: "אנחנו מסתכלים למטה. שום דבר בליגה הזאת לא גמור ואנחנו צריכים לבוא מרוכזים כמו שפתחנו את המשחק. עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. אנחנו שואפים למקומות 7-10, זאת המטרה שלנו".

דובר בני סכנין, מונדר חלאילה, פרסם לאחר המשחק הודעה רשמית: "שיפוט שהיה טוב וטועה בדקה האחרונה, טעות שקובעת את התוצאה, הוא שיפוט כושל וגרוע. זה שבוע שני ברציפות שנגרעות מאיתנו נקודות. טעויות השיפוט חורגות מהנורמה וקובעות את המצב בטבלה. אני מודאג מהמצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully