וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות פייבוריטית. תשאלו את קארגר

מגן ליברפול לקראת קבוצתו של גרנט (ב', 21:55, ספורט2): "אין להם מה להפסיד. הבעיות יכולות לחזק אותם". בניון בספק

רק לפני כמה חודשים, מפגש בין ליברפול לפורטסמות היה יכול להיות מסקרן וצבעוני במיוחד עבור אוהדי הכדורגל האנגלי בארץ, כשיוסי בניון ואברהם גרנט נפגשים ראש בראש. אלא שהמשחק מחר (שני, 21:55, ספורט2) בין שתי הקבוצות המדשדשות מסתמן כ-90 דקות ששתיהן רק רוצות לעבור. מצד אחד- פורטסמות עסוקה בעיקר בענייניה מחוץ למגרש, לאחר שהורדת הנקודות כמעט וחרצה רשמית את גורלה להופיע בעונה הבאה בליגת המשנה.

לליברפול יש עדיין עוד לא מעט על מה להיאבק, אבל הרוחות באנפילד נפולות מאוד בשבוע האחרון, לאחר שהקבוצה איבדה הזדמנות פז לחזור אל המקום הרביעי בליגה אחרי הפסד לוויגאן, ובהמשך נחלה הפסד לליל בליגה האירופית. בנוסף, יוסי בניון עדיין סובל מפציעה, ולא ברור אם הוא יוכל לשחק. על הנייר, מפגש עם נועלת הטבלה המדוכדכת מהדרום אמור להיות משהו ששחקני ליבפרול מצפים לו, אבל אם תשאלו את ג'יימי קארגר, גם זה נשמע מפחיד.

"אין להם מה להפסיד", אמר המגן לקראת המשחק בעיר החוף הדרומית. "הם תמיד יוצרים הזדמנויות ופראטון פארק הוא מקום קשה לשחק בו". קארגר אף הוסיף ואמר כי המחסור של הקבוצה בשחקנים גדולים, דווקא עשויים לסייע לה: "יש להם כל מיני שחקנים אבל אף אחד לא יודע מי הם ומי זה מי. קשה לדעת עם מי הם יפתחו, או מול מי אתה אמור לשחק". גם בתוך אוסף הקלישאות ששחקני כדורגל אומרים לפני משחק, נראה שדבריו של קארגר עוברים את הגבול. "כל הבעיות האדמיניסטרציה של המועדון בטח יקרבו אותם יחד, ויעשו אותם חזקים יותר", אמר מגן ליברפול. מה שבטוח הוא, שהפסד לאחרונה בטבלה לא יתקבל טוב אצל אוהדי הקבוצה, בוודאי לא לאור התוצאות האחרונות.

בפורטסמות ינסו להמשיך את הקו של יריבותיה של ליברפול, ולצאת עם 3 נקודות, שירימו מעט את מצב הרוח במועדון. להבדיל מקארגר, מארק וילסון, קשר הקבוצה, מסרב להוריד את הראש בפני היריבה העדיפה: "ראיתי את המשחק שלהם מול וויגאן, וזו לא ליברפול של העבר. בדיוק בגלל זה, צריך להגיע בלי פחד, ולזכור שכבר ניצחנו אותם העונה, אז זה אפשרי לעשות זאת שוב". וילסון המשיך ואמר: "היו להם בעיות העונה, אז אנחנו יכולים לנצל זאת. 3 נקודות יכולות להיות מתנה נפלאה עבורנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully