וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: איסינבאייבה איבדה את התואר העולמי

קופצת המוט הרוסיה סיימה רביעית בלבד באליפות העולם באולם, מורר זכתה בזהב. שיא עולם במשולשת לטאמגו

פביאנה מורר הברזילאית רשמה היום (ראשון) הפתעה די גדולה כשזכתה במדליית הזהב בקפיצה במוט, נשים, באליפות העולם באולם הנערכת בדוחא. מורר עברה את הרף בגובה של 4.80 מטר כשהאלופה ושיאנית העולם, ילנה איסינבאייבה, מסתפקת במקום הרביעי בלבד עם תוצאה של 4.60 מטר. סבטלנה פאופנובה הרוסיה זכתה בכסף, גם כן עם תוצאה של 4.80 מטר ואנה רוגווסקה (4.70 מטר) זכתה בארד.

נקודת הציון השנייה הראויה לציון היום הייתה ניפוץ שיא העולם באולם בקפיצה מושלשת כשטדי טאמגו הצרפתי קבע תוצאה פנטסטית של 17.90 מטרים. השיא הקודם, 17.83, היה שייך לכריסטיאן אולסון השבדי, שקבע אותו באליפות העולם בבודפשט ב-2004.

טאמגו בן ה-20 פיגר אחרי יואנדריס בטאנזוס הקובני לאורך כל התחרות אחרי שהאחרון קבע 17.69 כבר בקפיצה הראשונה, אבל בניסיון השישי והאחרון קבע את התוצאה החלומית. בטאנזוס הסתפק במקום השני ובן ארצו, ארני דויד גיראט, זכה בארד עם 17.36 מטרים.

דיירון רובלס זכה במדליית הזהב בתחרות הריצה ל-60 מטרים משוכות אחרי שעצר את השעון על 7.34 שניות. התחרות הזו הייתה אחת מהמסקרנות באליפות לאור העובדה שגם שיאנג ליו הסיני נטל בה חלק, אך זה הסתפק בזמן של 7.65 שניות, שהספיק לו למקום השביעי בלבד. למקום השני הגיע טרנס טראמל עם 7.36 שניות ושלישי סיים דייויד אוליבר עם 7.44 שניות.

תחרות סופר מסקרנת נוספת, 60 מטר נשים, בישרה על מאבק פוטנציאלי אדיר בין לברן ג'ונס פרט מאיי הבתולה לכרמליטה ג'טר האמריקאית, אלא שמי שזכתה בסופו של דבר בזהב הייתה דווקא מדליסטית הזהב האולימפית ב-200 מטר, ורוניקה קמפבל- בראון הג'מייקנית, שהקדימה את השתיים עם זמן עגול של 7.00 שניות. ג'ונס פרט סיימה שנייה (7.03 שניות) וג'טר שלישית (7.05 שניות).

תחרות הקפיצה לגובה גברים נשלטה על ידי הרוסים ואיבן אוחוב זכה בזהב אחרי שעבר 2.36 מטר כבר בניסיון הראשון שלו בגובה הזה. בן ארצו, ירוסלאב ריבאקוב, עבר 2.31 מטר וזכה במדליית הכסף, דאסטי ג'ונס, שעבר גם כן 2.31, הסתפק בארד בגלל פסילה אחת יותר.

נבחרת השליחות 4X400 של ארצות הברית השיגה ניצחון יוקרתי כשזמן של 3:27.34 דקות הייתה טובה ב-10 מאיות מהזמן של הנבחרת הרוסית. את האמריקאיות ייצגו דבי דאן, דידי טרוטר, נטשה הייסטינגס ואליסון פליקס. ג'מייקה הגיעה שלישית עם שיא לאומי של 3:28.49 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully