וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי ת"א: "בואו נעשה מה שאנחנו יודעים"

יעקב שחר ניסה לדרבן את שחקניו לפני המשחק המעניין (20:00, ערוץ 1). כיאל הפצוע לא יפתח, גדיר וישראלביץ' לא בסגל

מכבי חיפה ערכה אמש (ראשון) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הערב נגד מכבי תל אביב (20:00, ערוץ 1). את המפגש ינהל השופט הגרמני מנואל גרפה, ומלבד יריבות הגדולה, הירוקים גם יחפשו נקמה ספורטיבית בקבוצה שהנחילה להם את ההפסד הראשון העונה בליגה (1:0) במחזור ה-12. חיפה בונה בעיקר על הרקורד המדהים שלה העונה בקרית אליעזר, כשמלבד לתיקו 0:0 מול הפועל תל אביב, היא ניצחה בכל המשחקים שלה בבית.

נשיא הקבוצה, יעקב שחר, דיבר עם שחקניו בארוחת הצהריים הקבוצתית וניסה להכניס בהם מוטיבציה נוספת לקראת ההתמודדות. "שחקו ביחד כמו ששיחקתם עד עכשיו. בואו נעשה את מה שאנחנו יודעים כי עד עכשיו זה הלך", אמר שחר, והבהיר: "שאף אחד לא ינסה לקחת את המשחק עליו כי רק ביחד ננצח".

מאמן הירוקים, אלישע לוי, הוסיף: "אני סומך עליכם ויודע שתנצחו הערב, מה גם שכולכם יודעים עד כמה המשחק הזה חשוב לקהל".

אמש, באימון הקבוצה, אמר לוי לשחקניו: "למדנו מהמשחק בנתניה שבכל משחק אפשר לאבד נקודות. המאבק יהיה עד הסוף ונעשה הכל כדי להיות מוכנים. האוהדים ימלאו את האצטדיון והכי חשוב מבחינתם הוא ניצחון. אני לא חושב שיש כאן עניין של נקמה, כי נקמה אף פעם לא שמה אותך במצב טוב".

בקבוצה קיבלו בשורות רעות לקראת המשחק, כשגם אמש לא סיים בירם כיאל את האימון ונראה כי הוא לא יהיה כשיר למשחק. ג'ון קולמה יפתח במקומו בהרכב בעמדת הקשר האחורי. לעומתו, פיטר מסיללה ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק. במידה שיחוש כאבים לפני המשחק, עלי עותמאן יחליפו. מוחמד גדיר, שסובל מכאבים בגבו, לא ייכלל בסגל. סקאוט של ליל יעקב הערב אחרי בלם הקבוצה, דקל קינן.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

מכבי ת"א: נמני יפתח עם שלושה קשרים אחוריים

קשר מכבי תל אביב גיז'רמו ישראלביץ' יחמיץ סופית את המשחק בשל פציעה בגבו. הקשר, שסבל מכאבים חזקים בימים האחרונים ולא נטל חלק באימוני הקבוצה, אף קיבל היום זריקה לשיכוך כאבים בבית החולים מאיר, מה שהביא להחלטה הסופית שהוא לא ישותף. גם המגן דור מלול והבלם איגור טומאסיץ', שהחלימו מפציעותיהם ואף קיימו אימונים מלאים עם הקבוצה במהלך הימים האחרונים, לא יכללו בסגל למשחק.

השלושה יצטרפו ביציע לקשר איביצ'ה אילייב, שעדיין לא התאושש מהפציעה בברך ממנה הוא סובל כבר תקופה ארוכה. מי שכן יתלבש ויפתח על הספסל הוא החלוץ איליה יברויאן, שביום שישי היה מעורב בתקרית אלימה עם הבלם רונאלד ראלדס ואף נשלח לביתו. כזכור, הנהלת הקבוצה פרסמה שהוא מושעה עד להודעה חדשה, אולם אמש לפני האימון התנצל הארמני בפני כל הקבוצה ובפני ראלדס באופן אישי, ובהנהלת המועדון הוחלט למחול לו ואף לא להעמידו לוועדת משמעת פנימית.

על פי התרגול הטקטי, צפוי אבי נמני לעלות במערך של שלושה קשרים אחוריים כאשר ניסו קפילוטו יתופקד כבלם לצדו של רונלד ראלדס. בקישור האחורי ישחקו ליאור ז'אן, אנדריי קומאץ ושרן ייני. החלוץ עמנואל מאיוקה יפתח בחוד ההתקפה, כאשר תמיר כחלון ויוסי שבחון ישלימו את חוליית הקישור. מאור בוזגלו יחכה מהספסל להזדמנויות.

באסיפת הוידאו שנערכה לקראת המשחק לפני מספר ימים צפו השחקנים בקטעים ערוכים מהניצחון על חיפה בסיבוב הראשון בבלומפילד. מעבר לכך, לא התקיים תדריך נוסף והיום אפילו לא התקיימה אסיפה מיוחדת לקראת המשחק. בשני ייפגשו השחקנים בצהריים בקרית שלום וייצאו למלון בחיפה, בו ישהו עד ליציאה למשחק עצמו.

שחקן בקבוצה אמר הערב ל"וואלה! ספורט": "יש משחקים שלא צריך לדבר הרבה לקראתם והמשחק בחיפה הוא כזה. אלה משחקים ששחקנים רק מחכים להם, עם כל האווירה שתהיה מסביב והחשיבות של המשחק עצמו. אין ספק שתוצאה טובה בחיפה תוכל לתת לנו המון דחיפה וביטחון לקראת ההמשך".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונאלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, תמיר כחלון, ליאור ז'אן, אנדריי קומאץ, שרן ייני, יוסי שבחון, עמנואל מאיוקה.

עדכון ראשון: 14/3/10, 17:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully