וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יונייטד ראשונה אחרי 0:3 על פולהאם

ווין רוני הלוהט כבש צמד בדרך ל-25 שערי ליגה ו-0:3 של מנצ'סטר יונייטד על פולהאם. סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 1:1

מנצ'סטר יונייטד חזרה היום (ראשון) למקום הראשון בפרמיירליג אחרי ניצחון על פולהאם. השדים האדומים הגיעו אחרי ה-0:4 העצום על מילאן והעלייה המרשימה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל למרות שהיו טובים בהרבה גם היום, נתקלו בקשיים מול הקבוצה שהדהימה אותם עם 0:3 בסיבוב הראשון. ליונייטד כעת 66 נקודות, שתיים יותר מצ'לסי לה משחק חסר.

ווין רוני כבש את שער הליגה ה-24 שלו וה-31 בכל המסגרות אחרי שקיבל מסירה מנאני בדקה ה-46 ובעט פנימה ממרכז הרחבה אחרי ניסיונות עקרים של קבוצתו במחצית הראשונה ובדקה ה-84 הוסיף עוד אחד למאזן, הפעם אחרי עבודה יפה של דימיטאר ברבאטוב שבסיומה הוא בישל בכדור רוחב. הבולגרי עצמו קבע 0:3 בדקה ה-89 בנגיחה.

פולהאם איימה בעיקר בבעיטות מחוץ, אבל לא הצליחה לסכן יתר על המידה את אדווין ואן דר סאר. יונייטד מנגד, החמיצה ברבע השעה האחרונה הזדמנויות להכפיל את היתרון ואף לשלש אותו עוד לפני השערים בדקות האחרונות, אבל בסופו של דבר השלימה את העבודה בצורה חלקה.

סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 1:1

סיטי לא שיחקה למעלה משבועיים, מאז ה-2:4 הבלתי נשכח בסטמפורד ברדיג' ואחרי הניצחון של טוטנהאם אתמול, רוברטו מאנצ'יני קיווה להשיג שלוש נקודות שידביקו את קבוצתו לספרס שבמקום הרביעי, אבל לסנדרלנד, שעצרה רצף של 13 משחקים ללא ניצחון ב-0:4 על בולטון באמצע השבוע שעבר, היו תוכניות אחרות. המשחק הראשון בין השתיים במנצ'סטר הסתיים ב-3:4 לסיטי במה שהיה המשחק האחרון של מארק יוז כמנג'ר, מאנצ'יני השיג הערב רק נקודה, שהשאירה אותו במרחק שתי נקודות ומשחק חסר מטוטנהאם.

קנוויין ג'ונס כבש בנגיחה כבר לאחר תשע דקות במחצית ראשונה שהייתה בשליטה מוחלטת של המארחים. הסיטי לחצה במחצית השנייה וקרלוס טבז סחט הצלה גדולה מקרייג גורדון בדקה ה-70. כשנראה היה שהחתולים השחורים ישיגו ניצחון שני ברציפות הגיע אדם ג'ונסון, שספק ניסה להגביה, ספק ניסה לכבוש, והכדור הקשתי שלו נחת ברשת וקבע 1:1 בתוך תוספת הזמן. ג'ונסון, 22, יליד העיר סנדרלנד, כבש את שערו הראשון במדי הסיטי מאז הגיע ממידלסברו בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully