וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: פיני פוגש את הרבי

אחרי ההעפלה המרשימה לשלב ההצלבה ביורוליג, תנחת מכבי ת"א למשחק לא פשוט מול הפועל עפולה, שחולמת פלייאוף עליון

המחזור ה-17 בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח הפועל עפולה את מכבי תל אביב (20:00, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: פוהרילס, אוברלנדר, מועלם). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשבסיבוב הראשון בליגה טיילו הצהובים ביד אליהו מול עפולה בדרך לניצחון מוחץ 71:108. הפעם השנייה ששתי הקבוצות נפגשו הייתה במסגרת רבע גמר הגביע באולם "חסון" בעפולה, וגם אז ידעה מכבי לנצח 81:95, כשהפעם עפולה נותנת מאבק ראוי יותר. הצהובים המשיכו מהניצחון בעפולה עד לזכייה בתואר הראשון שלהם העונה, גביע המדינה.

למשחק בשבוע שעבר הגיעה עפולה בידיעה שככל הנראה ימיו של המאמן אלי רבי כמאמן הקבוצה ספורים, אך למרות זאת הציגו השחקנים מלחמה ברבע האחרון מול עירוני רמת גן ויצאו עם ניצחון גדול 80:101. עפולה אמנם ממוקמת כעת במקום השביעי בליגה, אך זאת בעקבות בית משולש עם ראשון לציון ובני השרון, בית בו לא שוחקו עדיין כל המשחקים. בעפולה מאמינים שעל אף לוח משחקים קשה, תוכל הקבוצה לתפוס את המקום השמיני או השביעי, ולהימנע ממלחמה נגד הירידה בפלייאוף התחתון. מי שנמצא לאחרונה בכושר טוב הוא גור פורת, שרשם שיא קריירה של 11 אסיסטים בניצחון על רמת גן.

מן העבר השני, עבור מכבי תל אביב המשחק בעפולה הוא סוג של שינוי. אחרי קרב החפירות מול ריאל מדריד ואטורה מסינה, נאלצת הקבוצה להתכונן למשחק מול קבוצה אותה ניצחה בסיבוב הראשון במשחק שהסתיים סמוך לפתיחה. לא מעט פעמים הספידו השנה את מכבי תל אביב, אבל הטופ 16 ביורוליג הראה כי הקבוצה של פיני גרשון לא בינונית כפי שנטען, ועתה נראה כי קיים סיכוי ריאלי שהיא תמצא עצמה בפיינל פור בפאריז. החשש העיקרי מצד הצהובים הוא אולמה הביתי של עפולה. בפעם האחרונה שמכבי נתקלה באולם קטן, זה נגמר בניצחון של ברק נתניה, והפעם בצוות המקצועי ינסו לנטרל את ההשפעות של האולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully